Nieuwe producten in de supermarkt #4

Stond vandaag in de AH voor het schap met kruidnoten te overwegen welke ik wilde kiezen, en toen kwamen er twee meiden die er werkten het magazijn uit lopen en toen ze langs me liepen zeiden ze tegen elkaar “Heb je die al geproefd?”, “Ja, niet doen, echt mega ranzig” en t ging over die Bastogne kruidnoten.
:joy: :joy: :joy:
Moest meteen denken aan dit topic haha.
Kwam ze later weer tegen bij de zelfscan kassa waar ze een prachtig dialoog hadden over de jongens met wie ze waren ‘gegaan’ gisteravond.
Love it.

7 likes

Was ik al bang voor nadat ze de smaak hadden veranderd😭

2 likes

Hopelijk komt de OG terug met kerst :pleading_face:

2 likes

Heeft iemand die disco kruidnoten van de ah al geprobeerd? Schijnt een dikke suikerlaag omheen te zitten (mmm)
Ik overweeg al tijden om te fietsen maar hmmm

Edit: deze dus
https://www.ah.nl/producten/product/wi505545/ah-confetti-kruidnoten

1 like

Je wordt er heel snel heel misselijk van :grimacing:
Edit: oh sorry, dat zijn die met een suikerlaag en deze hebben witte chocolade. Dan weet ik het niet, maar ik waarschuw alsnog graag voor die gekleurde :cold_sweat:

Gewoon witte chocola maar wel heel lekker!

2 likes

Ik vind die Milka pepernoten wel lekker, maar ik ben de enige hier zeker haha.

7 likes

Huh nee ik vond ze gruwelijk lekker🤩

3 likes

Ik heb de Optimel magere kwark stracciatella geprobeerd maar vind hem erg tegenvallen. Niet echt stracciatella smaak en het is m gewoon niet. Danio blijft favoriet (maar daar krijg ik last van dus doe ik nooit :cry:)

1 like

Zie veel “haat” richting de andere versie en had idee dat de Milka versie ook niet echt in de smaak viel hier haha.

3 likes

Haha bij ons zaten die dingen per ongeluk bij de online boodschappen (bezorger had tasjes omgewisseld) en toen moest ik ook gelijk aan het forum denken. En het blijkt een goeie graadmeter te zijn: zelfs gratis waren ze niet te vreten, die kaneel overload :face_vomiting:

2 likes

Ik vind ze eigenlijk echt super lekker :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik vond ze ook echt smerig. Zelfs weggegooid…. :scream:

1 like

Ik vond ze ook heel lekker!

1 like

5 likes

050920211241_452386ZK-1_360x360_2

Net deze geprobeerd. Smaakt niet slecht al proef ik weinig satekruiden. Meer een soort losse rösti met wat kruiden eraan toegevoegd

3 likes

2,30 voor havermout terwijl je dat ook voor 50 cent kunt kopen :joy: (ok ik weet niet of die ‘original’ ook die prijs heeft)

1 like

Dit is volgens mij wel meer een museli ipv gewoon havermout. Zat eerst in een zak.

Nee volgens mij is dit gewoon een nieuw product.

1 like

Is dit hetzelfde? Want die muesli en granola zijn veel duurder.

Ik ben wel echt fan van de proteïne granola… nog geen enkele muesli gevonden met die voedingswaarde. En goddank nu in mijn persoonlijke bonus-loop terechtgekomen haha.

3 likes