Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dit is echt een dom product maar ik wil het

2 likes

Ik zat er ook bij te kijken, dit is eigenlijk gewoon een omelet kaas spinazie/tomaat. Toch ben ik geĂŻntrigeerd :see_no_evil:

1 like

Moet nu trouwens ook lachen om het “laagblijver” aspect. 3eu voor twee omelettejes, wat zijn luie mensen toch een goudmijn

15 likes

Maar voorgemaakte omeletjes zijn wel echt lekker. Zelfs vanuit een regenereerkar is dat te eten :joy:

1 like

Nu ben ik al helemaal overtuigd om 3eu uit te geven aan eieren

Zal je net zien dat mijn plus ze niet heeft :’(

2 likes

Gvd deze cheesecake is nu ook niet vegetarisch meer dus nu kan ik er niet eens met een kalm hart van genieten :unamused: m’n vriend eet het niet en wil het niet weggooien :sob:

Dit bestaat al even maar ik heb het net uitgeprobeerd.

Ik had de indian korma, was €2,30 zoiets. Ik vond het lekker! Er zaten linzen en kikkererwten in.
Het is zo’n pakje noodles die al zijn voorgekookt en een best grote sachet met de kruidenpasta.

denk dat als je er wat groenten bij doet je een volwaardige maaltijd hebt. Het lijkt best weinig in het doosje maar ja tis ook een snack. Ik geef het een 7,8, zou het misschien wel opnieuw kopen.

5 likes

Niet :pleading_face:

1 like

Ik heb de teriyaki vandaag toevallig meegenomen, ben benieuwd!

1 like

Ik ook! Laat je weten hoe ie was?

er zit gelatine in gvd

Wel oke. Niet bijzonder en het mag van mij een stuk sterker van smaak. Vond de portie best klein gezien de prijs. Zou het een 6,5 geven denk ik. Leuk vanwege het doosje maar verder meh

1 like

Meen je dit? Spijt dat ik het gekocht heb dan :see_no_evil:

5 likes

Dit vind ik over het algemeen van alle kant en klare maaltijden🙈

1 like

dan koop ik het niet meer, gelukkig viel het toch tegen :sweat_smile:

1 like

Haha waarom koop je het niet omdat t zijn merk blijkt?

Steun liever geen mensen die niet in corona geloven

13 likes

Oooh oké op die fiets

1 like

De nieuwe cheesecake van de lidl is geneens echt lekker :angry:

1 like

Stond vandaag in de AH voor het schap met kruidnoten te overwegen welke ik wilde kiezen, en toen kwamen er twee meiden die er werkten het magazijn uit lopen en toen ze langs me liepen zeiden ze tegen elkaar “Heb je die al geproefd?”, “Ja, niet doen, echt mega ranzig” en t ging over die Bastogne kruidnoten.
:joy: :joy: :joy:
Moest meteen denken aan dit topic haha.
Kwam ze later weer tegen bij de zelfscan kassa waar ze een prachtig dialoog hadden over de jongens met wie ze waren ‘gegaan’ gisteravond.
Love it.

7 likes