Laat me raden, de prijs per gewicht is hoger.
Ze zijn wel prima! Dat minder koolhydraten komt omdat vergelijkbare crackers ook 30% minder zwaar zijn. Lekkere marketing.
Lof het woord ‘worstmeubel.’ Ik wil ook een worstmeubel.
Ik niet, ik vind er vaak wat meer smaak aan zitten. Maar biet en spinazie hoeven dan weer niet🙈
Bestaat de Hema ookworst nou alleen maar nog in die suffe groente versie en niet “gewoon” vega? online en in de winkel zie ik alleen die met groenten
Ik heb vorige week nog de versie zonder groente gekocht
Ooh dit vind ik wel een mega toffe naam voor Vega rookworst. goeiee
Omgg dit ziet er echt leuk uit! Bij welke winkel heb je deze gekocht? Kan het nog niet vinden op de ah app
Bij de plus!
Ik heb hem besteld, morgen wordt het brood bezorgd! Dus ben benieuwd
Ik ga het ook morgen proberen!
Ik heb gisteren deze gemaakt en ik vind hem lekker! Moet wel even wennen aan de combinatie appel en room en de room is niet te vergelijken met échte banketbakkersroom, maar goed te doen. Qua bereiden ook prima voor iemand die weinig bakt.
Ik had me voor vandaag voorgenomen dat kaneelbrood te kopen maar ben het vergeten en mijn cookie dough bestelling heb ik ook al niet ontvangen deze avond want die was verkeerd gesorteerd oid
Oh deze heb ik wel in huis:
Weet niet of dit echt nieuw is maar het ging hier in dit topic laatst over dus ik wilde ze graag proberen, maar dit smaakt in mijn beleving niet anders dan gewone witte chocolade kruidnoten.
Nou dit was mijn dagboekpost over zoetigheid
De enige acceptabele soort dagboek post
Omg meteen in m’n online mandje gedaan
Bij mijn Jumbo hadden ze het niet Degene die ik het vroeg zei: “Nee dat verkopen wij niet want we verkopen al worstenbroodjes”.