Nieuwe producten in de supermarkt #4

5 likes

Deze zijn echt heel lekker. Zou ze wel 9/10 geven

De stratiatella variant kun je laten liggen

6 likes

Die productnamen lopen wel echt uit de hand :joy:

28 likes

Ja gwoon beter niet doen

8 likes

Ik heb ze ook in de AH gezien! Dus misschien komen ze online ook nog!

1 like

Grappig dat dit nu een ding is, ik maak mijn appeltaart al jaren met room op de bodem :sweat_smile: (of amandelspijs, ook erg lekker!)

2 likes

Heeft iemand de haver yoghurt bij de Lidl al gezien?:blush:

Heb deze gevonden in de jumbo. Vond ze heel lekker, echt wel een aanrader.
Ik heb ook nog de “worstenbroodjessaus” van Yildriz er bij gegeten en die was ook heel lekker. Beetje als de saus van de HEMA maar wat romiger / zoeter.

Goed duo voor een snackie.

23 likes

Ik had deze vanmiddag toevallig ook en vond ze ook heel lekker!

Ja hier staan al die vegan producten dus ook de kaas in de koeling met toetjes/normale yoghurt. Daar stond ook de haver yoghurt

1 like

Fuck echt heerlijk :pray:t3: Waar lagen deze? Bij de afbakbroodjes of bij de bakkerij?

1 like

Bij deze jumbo lagen ze in een aparte koeling. Daar lagen ook van die afbakstokbroden met kruidenboter er in, en van dat verse opgerolde pizzadeeg en zo.

2 likes

Ga ik toch nog even een ander filiaal proberen, de andere producten stonden er idd wel😊

Dit is echt een verrijking van m’n leven.

21 likes

Jaaaa deze zijn lekker! Waren voor mij nog beter geweest als puur er ook nog bij in zat, maar helaas.

1 like

Hoe duur?

1 like

Ja, ik vond ze best aan de prijs. €3,50 volgens mij. Heb het bonnetje alleen niet meer dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

Dat ligt aan je smaak haha. Het zijn mini kruidnootjes op je brood, dus als je denkt dat dat lekker is zou ik ze kopen en als je chocolade kruidnoten normaal al zoet vindt laten staan.

2 likes

Weet niet hoelang deze er al is maar ik vind ‘m heel lekker.

3 likes

In de vriezer bij de Jumbo:

38 likes