Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dat was inderdaad om te kotsen :sweat_smile:

Hoe heten ze bij de jumbo?

1 like

Mini Kruidnoot mix. Je kunt het vinden bij de hahelslag

1 like

Net geprobeerd voor de lunch, want bonus. Ik vond het op zich prima te doen, maar wel vrij zoet. Dat heb je wel eens met pulled pork, misschien zijn de andere smaken minder zoet.

Vond hem ook niet echt vullen, want ik heb nog steeds honger. Maar ik kan nu ook een vreetkick hebben

5 likes

220920211157_448043ZK-1_360x360_2
Ik heb deze geprobeerd. Ik vond ze verhoudingsgewijs redelijk duur, rond de 3,50 (de worstenbroodjes met vlees uit het koelschap kosten de helft). Het broodje was best droog. De smaak vond ik matig. Ik zou het niet nog eens kopen. 5/10

3 likes

Dit lijkt me echt vieslekker

2 likes

Het is prima, maar je moet nog wat vette Remia American fritesaus erop gooien om het vieslekker te maken

1 like

Het doet mij direct denken aan studeren in Engeland waar kant-en-klare pies op het laatst ongeveer het enige was dat ik at. Eigenlijk net niet lekker, maar toch comfortfood en precies genoeg illusie dat het gezonder was dan patat/afhaal

3 likes

Welke milka kruidnoten smaakten precies naar Kaneel? Die moet ik hebben want ik hou van Kaneel :joy:

Met Bastogne

1 like

Doe jezelf een plezier en ga deze nu meteen halen :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

17 likes

Zijn toch gewoon cups in een kerstboom vorm? :joy:

2 likes

Zijn dat kerstbomen? Ik dacht dat het drollen waren. Maar Reeses zijn goddelijk

2 likes

Ik wilde er nog bij zeggen dat ze meer op een soort barbapapas lijken inderdaad :joy:

2 likes

Schrijf je een update, wanneer je ze geproefd hebt?

1 like

Ja maar ze zijn mega dik en heel erg gevuld, veel meer dan de gewone cups!

4 likes

Waar?

2 likes

Ik heb ze gekocht bij Action.

2 likes

Pizza’s van bijna een kilo :sweat_smile:

3 likes

Welke supermarkt was dit? :exploding_head:

1 like