Nieuwe producten in de supermarkt #4

Goed dat ze de domme woordgrappen eens achterwege hebben gelaten

18 likes

Hey deze heb ik nog niet gezien in het echt(?)! Volgens mij hadden ze dit een keer als griekse yoghurt toch?

9 likes

Ja klopt! Toen zat er eerst een laag beetje vreemde speculoos smurrie onder en toen hadden ze een nieuwe versie die al gemixt was? Wil deze wel graag proberen, love speculaas <3

2 likes

Geen idee of deze nieuw is, maar kan hem zeker aanraden 9/10

25 likes

Dit lijkt echt op een witte bonbon bloc met vulling, nu nog proeven!:star_struck:

2 likes

Als dit dezelfde empanada’s zijn die ze een tijdje bij de spar verkochten (bij de verse broodjes) zijn die heel lekker!

2 likes

Ik zag hem vandaag bij de jumbo. Inderdaad was deze er voorgaande jaren als Griekse stijl. Die vond ik echt niet te eten dus ik laat jullie voor proeven :see_no_evil:

1 like

Wat was er toen mis mee? T klinkt namelijk best top.

Dat Optimel nog zo’n ding is verbaast me wel, zoveel interessante smaken in zo’n waardeloos format…compleet vrij van voedingswaarden. Het is of dat of Danio wat weer het uiterste tegenovergestelde is waarbij ze telkens nieuwe smaken toevoegen, maar waarom niet gewoon een normale volle/eiwitrijke yoghurt waarbij ze deze strategie toepassen?

4 likes

Heel optimels brand is afvallen. Er zijn ook steeds meer eiwitrijkere kwark en yoghurtsoorten op de markt, maar ik eet en drink heel graag optimel!

3 likes

Ja ik vind het persoonlijk een verkeerde manier van inspelen op afvallen (heb er zelf ook ervaring mee) juist omdat het in feite loze calorieeen zijn die je tot je neemt. Je kunt beter volle kwark eten als je trek hebt, dat vult en daarna heb je minder snel weer trek. Maargoed, dit is weer zo’n discussie waar niemand perse vrolijk van wordt haha.

7 likes

Ja ik zeg ook zeker niet dat ze het goed doen ofzo maar het is wel heel hun bestaan, dus het zou raar zijn als de yoghurt ineens meer kcal krijgt denk ik…

Ik vind het juist wel fijn als merken juist niet meer eiwitten toe willen voegen, ik krijg snel te veel😅 maar ieder zn voorkeuren natuurlijk

Ik vind optimel ook zo vies, probeer het telkens door de hype en het merk maar alles wat ik proef is eiwitten met zoetstoffen. Chemisch. Niks puur natuur of gewoon de smaak hoe eten moet zijn. Krijg het gewoon niet weg.

9 likes

Toen was het Griekse yoghurt met een laagje onderin, zoals de kersen (die ik overigens wel lekker vind) maar dat laagje was pure kaneel bebaarde mijn mening veel te heftig. Vond het dan ook niets weg hebben van Speculaas toen

1 like

Dat was inderdaad om te kotsen :sweat_smile:

Hoe heten ze bij de jumbo?

1 like

Mini Kruidnoot mix. Je kunt het vinden bij de hahelslag

1 like

Net geprobeerd voor de lunch, want bonus. Ik vond het op zich prima te doen, maar wel vrij zoet. Dat heb je wel eens met pulled pork, misschien zijn de andere smaken minder zoet.

Vond hem ook niet echt vullen, want ik heb nog steeds honger. Maar ik kan nu ook een vreetkick hebben

5 likes

220920211157_448043ZK-1_360x360_2
Ik heb deze geprobeerd. Ik vond ze verhoudingsgewijs redelijk duur, rond de 3,50 (de worstenbroodjes met vlees uit het koelschap kosten de helft). Het broodje was best droog. De smaak vond ik matig. Ik zou het niet nog eens kopen. 5/10

3 likes