Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik heb die coolbest yoghurt drank gehad, ik weet niet waardoor maar ik ben beide dagen binnen een uur meerdere keren naar de wc geweest.
Daarna de rest weggegooid.

Er zit zoetstof (sucralose) in (zie ik, even ingrediënten bekeken), daar kunnen je darmen sterk op reageren…

2 likes

Mega zoet, smaakt als onderstaand snoepje in frisdrank vorm. image

11 likes


Deze gisteren gevonden bij de AH. Framboos variant smaakt lekker, maar niet heel speciaal. Gewoon frambozen ranja met licht bruisend water. Meloen variant daarentegen vonden we heel uniek! Heel erg lekker!

Dit stond erbij in de buurt. Niet gekocht, wel bijna door het hoge ‘hebben’-gehalte. Ziet eruit als hele heftige energy drink in een leuke en luxe verpakking?

3 likes

O die had je ook altijd bij de action! Die bovenste. Grappig dat ze nu ook in de Ap liggen

Ik ben zo boos op die onderste twee. Ik wil ze zo graag proberen, maar ze bevatten fucking collageen? Waarom moeten energie drankjes nou weer collageen hebben? MOGEN WE ALS VEGETARIËRS DAN NIKS MEER

2 likes

Ik heb echt een zwak voor kant en klare hapjes enz dus ik zag dat de grill & gemak bakjes nieuwe soorten hebben (echt best veel ook) en ik heb inmiddels 3 soorten gehad waarvan ik er 2 weer zou kopen.
vlees
De boneless rib ziet er zo beetje droog uit op het plaatje maar er zit wel een soort marinade over in het bakje. De kip heb ik op een bakplaat gedaan en ik doe beide producten sowieso minuutje langer in de oven. Ik geef het beide een 8. Die bakjes zijn standaard 2 voor 5 euro, niet heel goedkoop maar goed dit koop je ook niet dagelijks ofzo haha. Ik vind het prima 1 persoonsporties.

Zag op de app nog iets met kebabsticks maar die zag ik niet nu in de supermarkt liggen helaas, misschien volgende keer. Het schijnt dat het assortiment van deze bakjes steeds beetje wisselt bij alle Jumbo’s want assortiment is best groot.

Ohja en de kip heb ik dus op een bakplaat gedaan omdat ik eerder deze week de kippopcorn had en dat leek mij heel lekker maar volgens mij was het door het bakje een beetje mweh geworden. Denk dat die kipdingen allemaal lekkerder worden op een bakplaat i.p.v. in het bakje. De ribs heb ik wel gewoon in het bakje gelaten en was ook gewoon lekker.

1 like

Ik heb dit inmiddels in de koelkast staan, net als de koffiecola, maar ik durf niet hahaha.

1 like

Ik heb nu diverse van deze (van de AH) geprobeerd, balletjes, kippeling enz. maar ik vind ze allemaal net niet. Er zit een vreemde bijsmaak aan alles, iets chemisch.

Ja ik heb dat bij de Jumbo ook een beetje maar nu met hun nieuwe dingen krijg ik weer hoop + ik heb een kleine edit toegevoegd aan mijn review. Volgens mij kunnen sommige dingen sowieso beter buiten het bakje worden gebakken, ook al staat er wel op dat het in het bakje kan.

1 like

Ja dat ga ik de volgende keer eens proberen, uit het bakje bereiden!

2 likes

Ja want mijn theorie was dat het dan wat meer los van elkaar ligt enz. Kip van het plaatje kwam echt crunchy uit de oven (in tegenstelling tot mijn kip popcorn).

Ik heb die ook! Hahaha het valt mee, hoe kouder hoe minder je t proeft. Best oké :slight_smile: de cola koffie heb ik nu (morgen weer water oké), die smaakt naar hopjes!

3 likes

Ik had dat ook met de kaassticks van de ah uit dat schap. Vielen best tegen jammer genoeg.

De spareribs zijn trouwens wel echt heerlijk.
Ik haal ze ook wel altijd uit het bakje voor ik het in de oven doe

1 like

Bedoel je de ribs van mijn plaatje? :grin: Nee vast niet bedenk ik mij nu want je hebt het over de AH.

Volgens mij was het hier dat het over die theeworst van Kips ging, heb deze vandaag gekocht en het is zo lekker wtf…I had no idea.
Het smaak naar smeerbare rookworst, dat klinkt echt goor maar het is Goddelijk.

Not gonna lie nu wil ik hier een vega versie van

1 like

Heb je deze getest? :nerd_face:

1 like

Nee helaas niet🙈