Nieuwe producten in de supermarkt #4

Deze waren echt lekker! Wel iets pittiger dan een gewone frikandel

4 likes

Ik weet ff niet waar ik dit t beste kan posten maar dit wellicht de meest logische topic.
Ik eet nu voor t eerst de oven snackmix van Kwekkeboom, dat merk heeft t imago van
“De beste frituursnacks” op een of andere manier, of in ieder geval de kroketten.
Ten eerste zitten er maar 12 in tegenover 16 van mora of Beckers, maar ze zijn wel ruim 50 cent duurder en ten tweede smaakt het gewoon naar niks? Ze worden goed krokant en zijn niet vies, maar zo ontzettend smakeloos. Die bitterballen konden net zo goed karton zijn.

3 likes

Ook maar een soort kroket van hun is lekker. De rest is idd smaakloos. Geef mij maar Becker

1 like

Deze waren echt heerlijk goede dikke chocolaag ook, beter dan GĂŒ :yum:

3 likes

Dit zijn mijn favoriete!

3 likes

Bij mijn Lidl hadden ze deze niet :sob:

1 like

Misschien toch een verschil per regiođŸ€”

2 likes

Thanks voor de tip! Die van GĂŒ is het enige toetje waar m’n vriend om geeft, chill dat er een betaalbaar alternatief is :partying_face:

2 likes

Ik merk bij mijn lidl dat producten soms een week later aankomen oid. Misschien komen ze bij jou ook nog?

2 likes

Jaa precies ik eet ook nooit toetjes behalve cheesecake maar vind GĂŒ en toblerone echt te duur :see_no_evil: nu nog bij Lidl in standaard assortiment. Net als die van delicieux :heart_eyes:

Is dit nieuw? Vast niet maar wel voor mij. Vanavond in de test :yum:

8 likes

Goed dat je het zegt! Ga binnenkort nog eens kijken of ze hem deze week wel hebben

1 like

Niet nieuw, wel nieuwe verpakking. Ben benieuwd :blush:

1 like

Wat is nou dat prutje dat er op en naast ligt? Moet dat piccalily voorstellen?

1 like

Ik wil het niet weten :face_vomiting:

1 like

De fotograaf was vergeten z’n kotsbrokken op te ruimen.
Zo, hebben we dat ook weer gehad. Iemand morgen naar de Jumbo voor kaashapjes?

1 like

Die kende ik ook nog niet! Hoe vond je ze?

En @Eyimfihlo niet nemen. De kaas smelt niet dus het is een soort van babybel structuur. Smaak was oké maar vulling niets.
Niets topt tot nu toe de Nacho bites van Mora.

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing :blush:

2 likes

Ja die zag ik ook, dan die maar eens proberen.
Ohh wellicht smelt dat de kaas in deze toch meer!

1 like