Zo hè hè, zijn ze eindelijk in Nederland aangekomen?
’ Campina Vlaflip Special Vanille met chocolade karamelsaus’
Nou ik proef de karamel niet helemaal maar wellicht komt dat omdat ik verkouden ben. De chocoladesaus is wel duidelijk aanwezig en ik vind het zeker wel lekker. Op dit moment voor een euro bij de Jumbo (normaal is het 1.75 zie ik nu) dus leek me prima prijs om te proberen.
Niet mega bijzonder, maar gewoon lekkere snack voor tussendoor/ onderweg (per stuk verpakt). En in de bonus.
Sorry, ik speel vals de action!
Ik zie deze online niet staan, liggen ze in de winkel bij de koeken of bij het chocolade schap?
Edit: zie ze nu online ook als ik zoek op LU, thanks voor de tip, lijkt me lekker!
Heeft iemand hier die ookworst groente al geprobeerd? Hier ligt ie in een pannetje op te warmen, maar die kleur is wel een beetje vies
Iemand? Zeg alsjeblieft dat ie minstens net zo lekker is als de gewone ookworst.
Heb je het ondertussen al op? Zo hoe smaakt het?
Ik vind de gewone ookworst veel lekkerder, die groente voegt echt niks toe en ik vind de bijsmaak daarvan niet lekker.
Herfst
Nee is goed, love pompoen!!! Hopelijk is het vega
Maar dit past toch niet bij zoet? Geef mij maar chocolade, ganache, fudge, brownie, karamel
Pompoen geroosterd met kruiden bij aardappeltjes
Juist wel? Pumpkin pie is echt een ding. Net als worteltaart etc, gewoon kruidig met zoet.
jawel, is lekker warm en krudiig en herfstig. Pompoen is het allerbeste wat de wereld ooit heeft geproduceerd, het kan op zo veel manieren, zoet, hartig, zoet-hartig. Geroosterd, puree, in havermout, in taart, met wortels, in cake, als cheesecake, gestoomd, gesoept echt prachtig.
Edit: pompoen en pindakaas zijn alelbei zo echt 10/10
Pompoen is juist in zoete dingen lekker!
Ik vind dat het dan zo snel een weeïge smaak krijgt😅
hey ieder zn ding toch
Ik heb laatst pompoencake gemaakt. Je moet inderdaad veel kruiden gebruiken om geen weeïge smaak te hebben. Maar ik vind pompoen in hartige gerechten ook weeïg kan smaken.
Maar ieder zijn ding. Bijvoorbeeld ik vind stoofperen een nagerecht en geen bijgerecht voor stoofvlees ofzo
Nouja ik had het liever wel lekker gevonden haha🙈