Eens! Net als bijvoorbeeld dadels en vijgen die vind ik ook echt niet passen in een warm gerecht en bieten niet in een koud gerecht😅
Het klinkt altijd zo gezellig en herfstig en pumpkin zelf is ook best lekker, maar ik snap niet waarom ze er altijd zo’n kruidnagel kaneel achtig iets doorheen doen, (pumpkinspice) vind die kruidencombi juist niet zo lekker. Heeft eigenlijk ook niets met pompoen te maken toch?
Bietjes zijn koud zooooveel lekkerder, die eet ik altijd koud (bij avg dan hè)
Ik ben speciaal hiervoor naar de jumbo gegaan maar ze hadden het niet
Haha, ik ben het eindelijk een keer met je eens!
Pompoen idd zo weeïg
Mijne ook niet Wil deze echt graag proeven.
Deze vind ik niet geslaagd, smaken passen niet zo bij elkaar en beetje vreemde nasmaak.
Deze vanmorgen gegeten in mijn kwark samen met de mini kruidnootjes van Lidl en was echt lekker! Weet niet of het de combi was of ook de granola alleen, maar was een fijn ontbijt.
Door jouw story heb ik die granola meegenomen! En mijn vriend had die Lidl kruidnootjes zo los lopen snacken, dus hij moest van mij nieuwe halen. Wel van de Jumbo, hier bij de Lidl waren ze opeens verdwenen.
Lang verhaal kort, morgen ga ik die combinatie proberen haha
Ik las biertjes en was even erg verbaasd dat koude biertjes niet de norm zouden zijn
Ja deze is zo zo lekker!
Iemand één van deze al geprobeerd?
& @Bunnyslippers oh nee wat stom!
Bij de kleine Jumbo bij mij in de buurt was hij ook niet, dus misschien hebben alleen de grotere winkels hem.
Online is ie in ieder geval wel te bestellen
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-chocoladeletter-s-wit-met-koffie-smaak-150g-449015DS
Ik kom nooit bij Jumbo maar gister moest ik er toevallig zijn en las ik net deze post
en omg echt de lekkerste chocoladeletter ooit 10/10
Ik heb die spinazie crackers meegenomen en vind ze wel lekker! Ik ben niet altijd even goed met groente binnenkrijgen dus als ik hiermee iets extra’s binnen kan krijgen vind ik het helemaal prima ’
Ben hier wel benieuwd naar, sommige smaken klinken lekker
Ken je Teske? Zij heeft in haar laatste proefwerkvideo die oranje geproefd en vond hem erg lekker. Crunchy bodem en goed belegd. Ze proefde vooral de tomaat en spinazie.
Oh nice, ik ga ze binnenkort eens proberen dan
Hoe is dit een brownie