Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik hou niet eens van friet maar deze staat nu ook op m’n boodschappen lijst omdat ik zo benieuwd ben :joy:

4 likes

Oh ik heb deze ook gekocht met melk chocolade en I love it!! Maar heb ook wel een speculoos obsessie de laatste tijd

3 likes

:raising_hand_woman:t3:

Ja, die heb ik ook gekocht! Zooo lekker, dit heb ik echt gemist als lactose-intolerant persoon. Het smaakt veel romiger dan soja chocomelk. Maar ik houd het inderdaad wel bij een klein glaasje, want vind het toch nog best spannend om een glas melk te drinken, haha.

10/10

1 like

Hij is lactose arm en niet officieel lactose vrij, misschien dat het daardoor komt?

2 likes

Ha wat dom zeg, er staat letterlijk Lactosevrij op de verpakking?

3 likes

Serieus?? Wat slecht dan.

1 like

Oh ik zie dat het wel lactosevrij genoemd mag worden, tot 0,01g/100ml is het officieel lactosevrij, en dat zit er precies in die chocomel.

3 likes

Kan me zo slecht voorstellen dat je daar dan nog last van kan hebben. Dus mss is het inderdaad wat anders dan.

1 like

Is bij veel ‘lactosevrije’ producten. De hoeveelheid is laag maar kan wel opstapelen als je veel van deze producten neemt wat juist weer in klachten kan uiten. Als je gevoelig bent zou je het wel kunnen nemen in mate, maar als je echt allergisch bent voor koemelk bijvoorbeeld dacht ik van niet. Correct me if I’m wrong!

2 likes

Het kan wel hoor!
Ik wil deze ook proberen maar ik ben bang dat het toch fout valt :sweat_smile: maar even een strategisch moment uitkiezen.

1 like

Hoewel ik grotendeels over mijn allergie heen gegroeid ben (op huidklachten na), blijft drinkbare zuivel voor mij vrijwel altijd tricky. Maar vind de smaak van melk/chocomelk/drinkyoghurt oid het dan ook eigenlijk nooit waard😅

Oke deze had ik letterlijk in mijn mandje zitten maar heb ik er nu dus naar uitgehaald :joy:

3 likes

Mijn moeder is al heel erg lang lactoseintolerant en kan tegenwoordig totaal niet meer goed tegen zuivel, ghee valt bij haar helemaal niet goed en ik geloof dat melkeiwitten ook voor problemen zorgen. Alsof haar lichaam niet meer aan melk gewend is en dus maar alles wat ervandaan komt afwijst!

2 likes

Vond er bij de Jumbo weinig vernieuwends tussenzitten op de toetjes na😅

5 likes

Is toch ook het belangrijkste

5 likes

Zag deze vanmiddag bij de jumbo liggen

2 likes

Bij de Lidl hebben ze soortgelijke portieverpakkingen met een mix van noten en gedroogd fruit (liggen altijd bij de kassa), die zijn ook een aanrader. Inderdaad heel fijn om in je tas te hebben! En vermoed dat die van de Lidl goedkoper zijn dan van de AH.

2 likes

Deze is echt heel lekker. Klein laagje chocolade maar, maar het voegt wel echt wat toe. Tyfus duur wel weer

12 likes

Ja ik mocht deze week ook gratis zo’n pakje ophalen bij de Appie. Ik heb die met pinda en “chocolish” genomen. Echt een nieuwe favo, maar wel voorbehouden voor als ze in de 1+1 actie zijn. Vind bijna € 1 per reepje wat teveel van het goede.

1 like