Ik kocht deze vanmiddag bij de Coop, daar hadden ze hem voor het eerst. Erg lekker als je van die luxere ijskoffies a la starbucks houdt!
Bij AH zag ik ook weer de LE White chocolate mocha van Starbucks, dat is mijn favoriete supermarkt chilled koffie!
Dat is die rode die ze ieder jaar hebben toch? Heb ik tot nu toe altijd gemist, ik ga eens bij de AH kijken!
Jaaa rood met groen, echt zo lekker. Haal ook vaak een (warme) White chocolate mocha als ik bij Starbucks zelf ben
Heb deze vandaag ook gehaald en eet ze as we speak. Ik heb ze in de oven gedaan en ze zijn lekker knapperig! Echt heerlijk!
Ik wilde die friet ook halen, maar kan ze niet vinden Ben bij 2 AH’s XL geweest. Of ligt het op een bijzondere plek?
Ik kon hem bij mijn XL ook niet vinden
Het ligt bij de verse pasta’s enzo en vlakbij de sla.
Thanks! Ook @Shadina! Heb daar gekeken, maar helaas. Mocht iemand ze in omgeving Nijmegen spotten, wil je het dan laten weten?
Oké niet bij de supermarkt, maar bij de Action, maar wel nieuw. Ik vind ze behoorlijk zoet, maar wel lekker. Niet te overheersend caramel, maar precies goed. 8/10
Leeuw kat
pussy
grab em by the pussy
trump
Volkomen logisch toch
Jongs ik heb me toch iets lekkers gevonden: witte chocolademousse van de Lidl. Helaas heb ik de verpakking al weggegooid maar het zit in een doorzichtige plastic bak (ter grootte van een ijsbak) met karton eromheen. Zooo lekker! (Je moet wel houden van mierzoet en witte chocola maar zo ja: kopen!)
eindelijk deze bemachtigd, helaas wel puur. melk hadden ze niet.
het is oke. het smaakt niet naar meer dan pure chocola met speculoos. helaas geen synergie.
ga het op eten maar niet opnieuw kopen
6,5/10
Ik heb wel de melk variant. Ook gekocht naar aanleiding van dit topic.
Vind ‘m ook beetje tegenvallen. Word er misselijk van, te zoet ofzo. Terwijl ik speculoos normaal wel kan waarderen.
Ja jammer he. Helemaal fout.
Ik kan je beloven dat ze niet zullen tegenvallen
Ze hebben ook een winkel in Den Bosch en Vught, en staan op verschillende markten trouwens.
Mijn moeder had deze en alsnog buikpijn, dus nu vraag ik me af of het wel de lactose was waar ze last van had. Dacht echt dat dit de oplossing was.
Ahh wat jammer dat het geen oplossing voor je moeder is.
We hebben deze vandaag gegeten, wel in de frietpan ipv van airfryer en is een blijvertje. Mijn man is super kritisch qua friet en wilde eigenlijk niet zelf frituren omdat het nooit zo lekker is als van de friettent waar ze verse friet hebben en laten dit dan elke keer bezorgen. Maar net zei hij gewoon, ik kan er wel mee leven als we meestal zelf frituren (wel alleen met deze friet) en af en toe afhalen