Oke deze had ik letterlijk in mijn mandje zitten maar heb ik er nu dus naar uitgehaald 
Mijn moeder is al heel erg lang lactoseintolerant en kan tegenwoordig totaal niet meer goed tegen zuivel, ghee valt bij haar helemaal niet goed en ik geloof dat melkeiwitten ook voor problemen zorgen. Alsof haar lichaam niet meer aan melk gewend is en dus maar alles wat ervandaan komt afwijst!
Is toch ook het belangrijkste
Bij de Lidl hebben ze soortgelijke portieverpakkingen met een mix van noten en gedroogd fruit (liggen altijd bij de kassa), die zijn ook een aanrader. Inderdaad heel fijn om in je tas te hebben! En vermoed dat die van de Lidl goedkoper zijn dan van de AH.
Deze is echt heel lekker. Klein laagje chocolade maar, maar het voegt wel echt wat toe. Tyfus duur wel weer
Ja ik mocht deze week ook gratis zo’n pakje ophalen bij de Appie. Ik heb die met pinda en “chocolish” genomen. Echt een nieuwe favo, maar wel voorbehouden voor als ze in de 1+1 actie zijn. Vind bijna € 1 per reepje wat teveel van het goede.
Ooh ja die hadden ze vorig jaar volgens mij ook 
Waarom krijgt iedereen gratis lekkere dingen😭
Zeker niet wat ik mis in de supermarkt😅
Niet nieuw, maar terug van weggeweest: Bonne maman crème brûlée bij Albert Heijn 
Blegh, dan eet ik liever een appel
Maar dit lijkt ontbijt granen toch? Dan lijkt t me helemaal niet zo’n gekke situatie
Ja, is gewoon cereal.
Interessant dat het een A krijgt in de Nutriscore
Haha OMG!
Biecht: de Milka met pikante pinda’s en de naturel noodles lijken me serieus wel lekker
Zijn die er?
Kijk waar ze naar linkt