Geen idee of iemand dit al gepost had en sowieso heb je er geen kut meer aan, MAAR DIT IS ZO FUKKING LEKKER 10/10
Bedankt voor de waarschuwing!
2,99 bij de AH
Echt heel vies! Hoewel de ingrediëntenlijst anders doet vermoeden heeft deze een hele chemische kaneelsmaak
Ik vond de witte chocolade tegenvallen
Ah jammer, vond die andere ook al tegenvallen! zag er super lekker uit die miljonair nog iets.
Is de nieuwe Allerhande er al?
Ja vandaag gekregen bij mijn boodschappen
Die is er sinds maandag. Online kun je ook de recepten zien
Toptoptop!
Oh sorry, deze had ik even gemist. Ik vind het altijd wel lastig om smaken te omschrijven, maar truffel is natuurlijk een paddenstoel, dus als je daar van houdt vind je truffel vast ook wel lekker.
Ik vond de beleaf tiramisu wel lekker, maar die bodem was (helaas) ook echt een zachte, korrelige mousse
Vond deze nogal tegenvallen, heel zoet en raar smaakje!
De tiramisu , Beleaf vond ik qua smaak lekker maar toch ook weer niet zo lekker dat ik het nog een keer zou kopen.
Bedankt! Dan laat ik ze liggen denk ik🙈 het plaatje zag er wel lekker uit😅
Goed dus dat ik m heb laten liggen en de Gü heb meegenomen😅
Zijn dit nou een soort chocolade bitterballen?
Dit doet me denken aan een verhaal dat m’n vriend ooit vertelde. Hij was uiteten bij een heel chique restaurant en ze serveerden chocolade bonbons bij de koffie. Nam hij een hap, zat er blauwe kaas in
Ziet er lekker uit maar ik kom nog maar zelden bij de Aldi eigenlijk.
Bij mij staan de Lidl, Jumbo, Aldi, Kruidvat en Albert Heijn op een rijtje en op de terugweg ook nog de plus😅 en gratis parkeren. Dus kom iedere week eigenlijk sowieso bij de eerste drie