Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja zeker! Het is gewoon een chocoladecakeje, maar dan heb je het lopende effect niet meer helemaal.

1 like

Ik vind warme chocolade gewoon niet zo lekker, maar als het dan niet droog wordt ben ik wel benieuwd of je dan niet gewoon een fudgy kern hebtšŸ™ˆ

2 likes

Ik vond de beleaf tiramisu goed in de zin van dat ie precies smaakt zoals zo’n goedkope supermarkt tiramisu, maar dan wel met een hele korrelige bodem. Dus al met al nah, geen succes voor 1,50 per stuk.

2 likes

AHI_43545239383236313935_1_200x200_JPG
Deze vond ik echt (vies) lekker! Ze werden mega crispy in de airfryer en het doet een beetje denken aan aardappelkroketjes, maar dan met minder vulling.

28 likes

Ik vond deze echt tegenvallen… hele laffe chocoladesmaak, heb het balletje niet eens opgegeten (en dat zegt iets bij mijšŸ˜…).

1 like

Ach dat is ook het leuke toch van iets nieuws proberen, dat je niet weet of het een succes wordt

Livingproef ik wel enthousiast lees ik net! Ligt dus misschien aan mij

2 likes

Ik ben zeer benieuwd naar dit menu want het klinkt als iets wat ik deze kerst van plan ben te maken.

Tot nu toe ben ik nog niet verder dan breekbrood met aioli en zeezoutboter als amuse en als bijgerecht kant en klare aardappelgratin (die van de jumbo is fantastisch).

Heb je tips voor een hoofdgerecht? (Bij voorkeur vega of vis)

1 like

Oh ja ik wil er ook zo min mogelijk moeite aan besteden dus ik bedoelde vooral excellent/delicieux tips die goed bevallen zijn haha. Ik ga maar eens de boekjes doorkijken want zie nu dat die er al zijn!

2 likes

Ik was een beetje overweldigd door de drukte en alle nieuwe shit, maar ik stond voor de chocola en ze hadden opeens allemaal nieuwe Malteser producten, ā€œflatsā€ geloof ik, in normaal en sinas, en ik zag opeens allemaal Reese’s producten liggen ook, en zakken met allerlei mini KitKat’s.
Ik wilde foto’s maken maar t was te druk, en heb ook niks gekocht.
Dit was bij de AH. en sorry voor deze nietszeggende post.

4 likes

Ah dat klinkt juist perfect!:blush:

1 like

Die flats zijn echt geweldig (niet die met sinaasappel), echt lekkerder dan normale Maltesers

2 likes

Oh ik vond ze echt tegenvallen na de positieve reacties hier. Doe mij maar de gewone Maltesers :smiling_face_with_three_hearts:

Maar even AH, in wiens wereld is dit excellent? :cry:

49 likes

Ik gier

Tattas be like ā€œdit is excellentā€

15 likes

Die knakworstjes :joy:

3 likes

Ik wil dit in vega variant

4 likes

Het zijn anders wel kerstboomblokjeskaas!!

5 likes

KERST SCHOTEL

3 likes

Heerlijk

2 likes