Ja zeker! Het is gewoon een chocoladecakeje, maar dan heb je het lopende effect niet meer helemaal.
Ik vind warme chocolade gewoon niet zo lekker, maar als het dan niet droog wordt ben ik wel benieuwd of je dan niet gewoon een fudgy kern hebtš
Ik vond de beleaf tiramisu goed in de zin van dat ie precies smaakt zoals zoān goedkope supermarkt tiramisu, maar dan wel met een hele korrelige bodem. Dus al met al nah, geen succes voor 1,50 per stuk.
Deze vond ik echt (vies) lekker! Ze werden mega crispy in de airfryer en het doet een beetje denken aan aardappelkroketjes, maar dan met minder vulling.
Ik vond deze echt tegenvallen⦠hele laffe chocoladesmaak, heb het balletje niet eens opgegeten (en dat zegt iets bij mijš ).
Ach dat is ook het leuke toch van iets nieuws proberen, dat je niet weet of het een succes wordt
Livingproef ik wel enthousiast lees ik net! Ligt dus misschien aan mij
Ik ben zeer benieuwd naar dit menu want het klinkt als iets wat ik deze kerst van plan ben te maken.
Tot nu toe ben ik nog niet verder dan breekbrood met aioli en zeezoutboter als amuse en als bijgerecht kant en klare aardappelgratin (die van de jumbo is fantastisch).
Heb je tips voor een hoofdgerecht? (Bij voorkeur vega of vis)
Oh ja ik wil er ook zo min mogelijk moeite aan besteden dus ik bedoelde vooral excellent/delicieux tips die goed bevallen zijn haha. Ik ga maar eens de boekjes doorkijken want zie nu dat die er al zijn!
Ik was een beetje overweldigd door de drukte en alle nieuwe shit, maar ik stond voor de chocola en ze hadden opeens allemaal nieuwe Malteser producten, āflatsā geloof ik, in normaal en sinas, en ik zag opeens allemaal Reeseās producten liggen ook, en zakken met allerlei mini KitKatās.
Ik wilde fotoās maken maar t was te druk, en heb ook niks gekocht.
Dit was bij de AH. en sorry voor deze nietszeggende post.
Ah dat klinkt juist perfect!
Die flats zijn echt geweldig (niet die met sinaasappel), echt lekkerder dan normale Maltesers
Oh ik vond ze echt tegenvallen na de positieve reacties hier. Doe mij maar de gewone Maltesers
Ik gier
Tattas be like ādit is excellentā
Die knakworstjes
Ik wil dit in vega variant
Het zijn anders wel kerstboomblokjeskaas!!
Heerlijk