@Luzarl wil je ze combineren met tucjes met een plakje gekookt ei en een toefje mayo en curry?
Instant verbrande tong als ik hier alleen al naar kijk
Dont tempt me
Nee nee, ‘mini hotdogs’
Ik mis de milde mosterd
Zo ongeveer precies alles wat ik vies vind
Heeft iemand deze al geprobeerd?
Deze vond ik heel lekker!

Zoals altijd vind ik bij Gü de bodem wel net íets te korrelig. Helaas heeft de Lidl ze niet meer, maar die hadden precies de goede bodem😍 en die van Daim zijn echt heerlijk!
Waarom zelf niet proberen?
Als het echt niet lekker was koop ik het niet😅
Maar kom je toch maar op één manier achter?
Haha, maar als iemand anders het niet lekker vindt kun jij het toch nog wel lekker vinden?
Joh, dat wordt hier toch zo vaak gevraagd. Misschien vindt ze het aan de dure kant, heeft ze al 10 chocolademousses op voorraad, wil ze het liefst zoveel mogelijk veganistisch eten of was haar boodschappenmand al vol
Ja lekker boeiend ook idd, topic is toch al niet meer zo leuk als het eerst was. Weinig reviews nog.
Dit is wel een heel butthurt reactie opeens hoor
Oh dit heb ik maanden geleden ook al gepost hoor. Er heeft iemand heel subtiel met reviews uit de TT gehaald en sindsdien is het vooral een dumpplek voor reclamesfolders enz geworden.
Ik heb dit ooit geopend als nieuwe producten uit de supermarkt met reviews.
Samenvatting
En ja ik post ook wel eens iets wat ik niet heb gekocht maar meeste wat ik post dat probeer ik wel.
Is toch juist leuk om te vermelden wat je van nieuwe producten vindt, als je deze geprobeerd hebt. Mocht iemand bv zeggen chocolademousse is erg zoet en jij houdt niet van zoet dan scheelt dat weer een miskoop.
Niet echt nieuw maar ik eet nu voor het eerst zo’n Lazy Vegan diepvriesmaaltijd en het valt me heel erg tegen. Ik heb de thai green curry, er zit niet echt smaak aan, hij smaakt vooral scherp, en het is nogal een droge bedoening? Ik wou dat ik kokosmelk in huis had, dan had ik dat er door gegooid. 2/10 would not buy again
Jammer! Ik heb twee andere smaken een keer op een beurs geproefd, en die vond ik lekker. Ben ook erg benieuwd naar de risotto, die klinkt wel goed.