Jumbo!
Dit wilde ik ook net komen posten!
Gedeelde smart is halve smart
Ik vind het dus echt jammer dat niemand bij de AH heeft bedacht dat je deze ook âcadeaunutsâ had kunnen noemen.
Is het een donut ingepakt in de glazuur? Gemiste kans die naam
Ja volgens mij wel. Zag er niet heel aantrekkelijk uit dus heb ze niet gekocht
Maar dan denken sommige klanten dat er noten in zitten
Cadonuts dan? of is dat ook te verwarrend
Kadonuts dan
Omg die chocolade ballen van de ah
Erg lekker! En friethoes friet ook
Smaakt het anders dan vegetarische shoarma?
Hm ja geen idee haha zo vaak eet ik het niet. Het smaakt een beetje citrus achtig en de textuur is erg goed. Niet zo droog. Ik vind het de 4eu voor een pak verder niet waard, dan kan je net zo goed basic Veg shoarma kopen
Ah jij kocht het natuurlijk in de bonus nee dan kan ik net zo goed de vega shoarma meenemen, bedanktâ:blush:
Ik vond deze niet naar kebab smaken, maar wel lekker gekruid en goede structuur! Wel duur voor hoeveel er in het doosje zat.
Ja ik eet dus ook nooit kebab hahahaha
Honestly useless tip hoor maar als je nooit iets ânormaalâ eet dan smaakt de vega versie altijd goed
Ik eet ook al een paar jaar geen vlees meer en kebab is nog heel veel meer jaren geleden, maar vond het vroeger altijd wel lekker dus hoopte dat het erop zou lijken al had ik het al niet verwacht
Maar dacht zet het er even bij dat het daar niet naar smaakt, mochten mensen het wel om die reden kopen. Maar zoals gezegd wel gewoon lekker dus
Ik vind het wel echt anders, een heel andere structuur. Maar zou misschien ook mee kunnen spelen dat ik dit in IJsland heb gegeten, waar ik toen drie maanden was, en de andere vleesvervangers daar echt om te huilen warenâŠ
Dat geloof ik directđ hoe eten jullie het? Ik vind zelf shoarma op een pita broodje niet zo lekker
Van dit merk vond ik de burger heel lekker! Hij blijft rood en echt een beetje vleesachtig van binnen. Heel anders dan een standaard vegaburger.