Goed om te weten, dat vind ik juist niet lekker😅
Op een pita broodje, haha. Wel met extra dingen, bak het op met ui en paprika, grill aubergines, iets van een yoghurt of tahin sausje. Of dit in een soort van salade vorm, met couscous.
Ik vond het met een volkorenafbakbroodje wel lekker, maar gigantisch smeren haha🙈 ik wil de volgende keer misschien gevulde groenten proberen
Yes in mijn ah lagen ze al
Weet niet of ze nieuw zijn. Maar vond die mini carrot cakes wel echt lekker! Een 8/10. Botercreme had iets romiger gemogen, was een beetje korrelig met een subtiel zuur smaakje.
En die oranje dingen zijn dus geen stukjes wortel maar chocolade.
En de red velvet ziet er wel mooi uit maar ben geen red velvet persoon
Ik heb de red velvet aardbeientaart vorige week geprobeerd, maar daar was ik geen fan van. De taart is mega zoet (is misschien ook wel te verwachten) en chemisch van smaak. Ik proefde in het slagroom wel wat chemische aardbei maar verder in de taart niet. Ik vond het geen aanrader
Goed om te weten dat de carrot cakes wel lekker zijn!
Deze burger hebben wij dit weekend gegeten als een broodje hambuger. Echt vies lekker, deed mij denken aan een burger van de Macdonalds
Ja same! Was een teleurstelling.
Tijdje geleden zag ik hier de vegan grilworst met plantaardige kaas van de Appie. Ik vind hem echt geweldig. Gewoon bijna echt. Ik ga vanaf nu gewoon deze halen ivp echte grilworst
Dat vond ik ook! Heb m niet eens helemaal opgegeten, echt een teleurstelling
Oooo ik wil dit en mijn jam is op
Heeeeee dank voor de tip! Ik denk dat dit de eerste jam is uit de adventskalender.
Ik zal gauw mijn Jumbo checken.
Ik zag deze vanmiddag in de Jumbo! Ga van de week die van Milka maken, ben heel benieuwd hoe het smaakt
Hahaha ja ik zag het ook net, sneaky meelezers
Yo, livingproef Acquiesce en ik zijn heus in te huren voor slechte woordgrappen
Ja en ook nog eens een goede deal want ik laat me graag uitbetalen in de betreffende nieuwe producten dus win win win voor iedereen!
Dit is wel heel sneu