Ik koop dit altijd van de AH. Zo lekker in de yoghurt. Wel duur idd
Dit is totaal niet nieuw.
Nog nooit eerder tegen gekomen…
Wat een triestigheid
De folder komt woensdagochtend altijd binnen.
Er staat wel cheesecake in, maar dan wel de versie met aardbei of zwarte bes. Wel zoveel lekker dingen voor de bakeoff, brownie en zowel Oreo donuts als muffins
Ik was denk ik verblind door mijn teleurstelling
Die vlaflip eitjes zijn gewoon mierzoete witte chocola eitjes met stukjes aardbei. Had ook niet perse anders verwacht. Mij echt veel en veel te zoet.
Bikkelhard komt ook can iemand die het zelf heeft bedacht! Zal het dezelfde zijn?
Dat wist ik niet, wie weet!
In mijn herinnering was de saus van de patatboer wel wat meer oranje, mogelijk deed die er nog iets van paprikapoeder door of zo. Maar qua smaak is het sprekend DIE saus en dat maakt me heel gelukkig want ik heb de saus jaren gemist.
Het is zoals boven werd gezegd niet iets wat je alleen maar gebruikt bij je patat, daarvoor is het te uitgesproken en soms wil ik ook weleens gewone frietsaus of mayonaise. Maar zo nu en dan…
Had lekker een zakje van die citroen meringue eitjes gehaald want de Tony’s paasreep is my fave maar oeiiiiii ik vind ze écht vies. Soort vloeibare chemische citroen yukkkkk
Crisp haakt duidelijk in op de croissant hype
Welke hype heb ik gemist?
Croissants zijn toch gewoon timeless, die hype duurt lang
Volgens mij bedoelt @papierhier dat iedereen zo enthousiast is over de Crisp croissants, toch?
Voor de stroopwafeltest. We hadden een pakje met twee grote stroopwafels van Picnic, heel lekker en vers!
Nahhhhh ik wilde dus vandaag hier gaan posten dat ik de mini’s van picnic heb geproefd en dat die heel lekker waren! Toeval bestaat niet hè
Maar heeft ze er al een aquarel van gemaakt?