Nieuwe producten in de supermarkt #4

Waarom heet het ineens geen paaseitjes meer. 🥲

1 like

Dat was dus een grapje, omdat het te vroeg is voor paaseitjes noemen ze ze Valentijnseitjes. Heel flauw maar ik moest er wel om lachen :sweat_smile: (vooral ook omdat er dan zo heel klein staat “ook lekker met pasen”).

Hier nog het hele bericht

15 likes

Wat een matige grap. :sweat_smile:

2 likes

Haha best slim bedacht, toch je paaseieren al aan de man brengen en het tegelijkertijd belachelijk maken omdat het nog maar januari is. Ik ben benieuwd hoeveel jaar het nog duurt voordat we alle ‘speciale’ producten het hele jaar kunnen krijgen.

3 likes

Ik heb de chai gekocht, vind ze wel lekker. Alleen ja, het is natuurlijk niet echt chai. Tatta chai mss. Gewoon romige melkchocolade met heeeeel licht beetje kruiden.

6 likes

Ik wilde die vlaflip eitjes kopen maar kon ze niet vinden, waren die nu van de AH of de Jumbo?
Heb de crispy pindakaas gekocht, kan ook niet fout gaan lijkt me.

1 like

Jumbo idd. Hier hebben zoweljumbo als AH nogniets van Pasen

4 likes

3 likes

Deze is er al minstens 2 jaar maar ook echt zo sporadisch te vinden. Heb m vorig jaar een keer gekocht, lekker maar niet iets wat je continu wil gebruiken. Veel te machtig en intens en het overheerst alles wat je erin dipt.

4 likes

Wow 2 jaar al haha! Nog nooit tegengekomen… Maar zo te lezen mis ik dan ook niet echt iets. :laughing:

3 likes

Alleen voor echte bikkels.

Lijkt me wel lekker trouwens

4 likes

Iets wat knapperig blijft gedrenkt in een saus wat minstens een half jaar zo kan staan :thinking:

2 likes

5 likes

Heeeee nog een onnodig tyfus dure vegan pizza!!

Love vegan pizza hoor maar waarom moet t altijd 4x zo duur? Die dingen bestaan toch uit 80% kokosolie en vgm is dat echt niet zo kostbaar

9 likes

Nee maar die vegan sticker is zoooo duur om er op te plakken

12 likes

Zou ik ook meer betaald krijgen als ik een Vegan sticker op mezelf plak denk je?

9 likes

Zou het gewoon proberen

2 likes

Deze bestel ik regelmatig bij AH! Ik vind het echt een lekkere saus.

Eind jaren '80 kwam er in mijn straat op zaterdag altijd een patatboer (met een patatwagen) die een eigengemaakte saus verkocht. Die man is allang met pensioen maar ik denk nog regelmatig aan die saus.
De Bikkelsaus lijkt er sprekend op dus ik ben blij. :heart:

10 likes

Eens dat het duur is, maar ik vind het toch een verbetering dat er een nieuwe vegan pizza is zonder pompoenpitten, spinazie en rode biet😅

6 likes

Die appel met kaneel is ook wel intens duur zeg jeetje :joy:

3 likes