“Biscuits Glacé” hoor.
Ik zag ze deze week ook ineens achter het raam staan toen ik erlangs liep! Vroeg me inderdaad ook af of ze nieuw waren.
Die onderste lijkt echt op slechte Photoshop
Dim sum bij Jumbo! Ze schijnen ook verkrijgbaar te zijn bij een aantal Coop filialen. Dit weekend maar even kijken of ik ze ergens in de winkel kan vinden.
Ik vind van niet maar ik hou sowieso niet van Lindt-ballen, als je die normaal gesproken wel lekker vindt denk ik dat deze ook wel in de smaak vallen.
Op zich wel lekker hoor maar niet 6eu voor 200gr dan kan je net zo goed de reep met salted caramel halen. Die is 2.3 voor 100gr. Nog steeds duur maar 2e halve prijs en ook nog steeds minder dan die ballen
Als je die Lindt ballen lekker vindt, Aldi heeft hele goede dupes
140 gr voor €1,69
Ik vind ze lekker! (Maar wel duur eigenlijk, ik had een doosje gekregen en ik zie nu voor het eerst de prijs…)
Oh dit wil ik wel proberen!! Ik hou van brood met stukjes
Waarom moet het nou weer met fruit? Paprika bollen lijken me best lekker, doen ze er weer abrikoos bij.
Groentewraps vond ik al onzin, maar dit gaat mij echt te ver. Mij gewoon wat groenvoer op je broodje, krijg je tenminste nog wat extra vezels binnen.
@luzarl ja dit lijkt me echt lekker!
Maar idd wat @Hejira zegt jammer dat ze er fruit bij in doen… hartige groentebolletjes met idd bijv paprika en kruiden lijken me heerlijk!
Gaat mij er niet om dat ik meer groente binnenkrijg, dat ik genoeg… Je kan het gek vinden, ik vind het lekkerder. Zeker met wraps want gewone wraps vind ik echt smakeloos
Ja die groentepita’s van de AH vind ik ook echt lekker.
Zit er dan echt zoveel smaakverschil in?
Hangt er natuurlijk wel vanaf welke variant je koopt en ik houd bijvoorbeeld ook niet van bieten, pompoen of spinazie er in
Hopelijk komen ze terug! En komen ze met een heel brood. Zelf bakken is tot nu toe nog niet echt lekker geworden