Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dit is weer echt zoiets wat ik wil maar totaal niet ga gebruiken ofzo.

6 likes

Ik heb echt zero interesse in dit soort producten, maar deze gedachte blijft toch hangen. Glitterpoep klinkt fab :poop: :sparkles:

Wil iemand dit even testen? Alvast bedankt.

10 likes

Wel iemand die redelijk vaak poept, dan weten we het wat sneller

5 likes

Kruidvat heeft nu van die nep Maltesers, 400 gram voor 3 euro. Help. :rofl: Het is een flinke bak vol haha, wel prima prijs.

Smaken ze als echte Maltesers? Nee.
Is het vies? Nee ook niet.

3 likes

Ik zou mij echt misselijk eraan vreten

2 likes

Ja naja ik kan veel vreten in één keer maar dit gaat wel een meerdere dagen project worden. :rofl:

3 likes

Deze net gehaald en ze zijn echt heel erg lekker. Heel fruitig omdat ze 50% echt fruit hebben gebruikt. En vegan als het goed is :grinning:

9/10

19 likes

Vond die groentebolletjes qua ingrediënten toch tegenvallen…

Dat wordt toch nog een keer goed zoeken naar een geslaagd recept

1 like

Maar waarom zit hier ook abrikoos in? I can’t

3 likes

Dat ook inderdaad :sweat_smile: ik vind fruit lekker, maar niet samen met groente

2 likes

Ook weer van goud denk ik

6 likes

Mijn god waarom allemaal zo duur??

4 likes

Waarom is dit snoep zo lelijk?!! Ik word er boos van. Wat heb je aan 4 smaken in 1 snoep? Maak gewoon mixzak.

24 likes

Ik heb deze toevallig gekocht want 30% bonuskorting en het klinkt fout lekker. Mss volgende week!

3 likes

Ik wil dit

2 likes

Nou succes ermee. Ik zou ze in stukjes knippen en per kleur op eten.

13 likes

Het klinkt inderdaad lekker😊 maar schrok van de prijs, maar dat doe ik al meer dan een maand in de winkel😅

2 likes

Had vd week deze en echt 10/10. Net zo lekker als de “echte” biggetjes.

Love it dat @Pandabeer deze post liket.

17 likes

Panda’s??? Wie verzint dit nu weer.

4 likes

Ik denk “make it the same without making it the same”. Dit is duidelijk een biggetjes knock off. Ik vind panda’s wel veel schattiger eigenlijk

8 likes