Deze net gehaald en ze zijn echt heel erg lekker. Heel fruitig omdat ze 50% echt fruit hebben gebruikt. En vegan als het goed is 
9/10
Deze net gehaald en ze zijn echt heel erg lekker. Heel fruitig omdat ze 50% echt fruit hebben gebruikt. En vegan als het goed is 
9/10
Vond die groentebolletjes qua ingrediënten toch tegenvallen…
Dat wordt toch nog een keer goed zoeken naar een geslaagd recept
Maar waarom zit hier ook abrikoos in? I can’t
Dat ook inderdaad
ik vind fruit lekker, maar niet samen met groente
Mijn god waarom allemaal zo duur??
Waarom is dit snoep zo lelijk?!! Ik word er boos van. Wat heb je aan 4 smaken in 1 snoep? Maak gewoon mixzak.
Ik heb deze toevallig gekocht want 30% bonuskorting en het klinkt fout lekker. Mss volgende week!
Ik wil dit
Nou succes ermee. Ik zou ze in stukjes knippen en per kleur op eten.
Het klinkt inderdaad lekker😊 maar schrok van de prijs, maar dat doe ik al meer dan een maand in de winkel😅
Love it dat @Pandabeer deze post liket.
Panda’s??? Wie verzint dit nu weer.
Ik denk “make it the same without making it the same”. Dit is duidelijk een biggetjes knock off. Ik vind panda’s wel veel schattiger eigenlijk
Ja, snap ik. Alleen vind ik het nu net een gevilde pandabeer (sorry voor dit beeld). Juist een beetje freaky in elk geval. Een gewone beer had net zo goed gekund als je het toch niet zwart/wit maakt.
Ja vond ik ook al toen ik ze op insta zag. Dit heeft niks met pandaberen te maken. 
Haha ja tuurlijk maar op die manier kan je toch ook beagles doen of hamsters of cavias. Alles met 2 oren en een neus. Je moet toch iets kiezen
Het had beter gewerkt als ze een ander roze dier hadden gekozen, nu ziet het er idd uit als een gevild beest
Een naakte molrat?
Denk niet dat we het eens worden haha, maar ik vind dit echt een gefaald ontwerp. Stoor me er ook aan dat ze de vlekken rond de ogen nu als uitstulpingen hebben gemaakt in plaats van dat fellere roze. Hopelijk dient het WereldNatuurFonds een klacht in!