Nieuwe producten in de supermarkt #4

Bestaan die nog!? Ik mis ze zo

2 likes

Nee ze zijn weg :pensive:

2 likes

In het kader van de paaseitjes vond ik deze. Meerdere smaken, ik heb die met kleine “smarties” oftewel die bruine zak. Opzich wel lekker, maar de chocolade smaakt, net zoals bij de M&M repen naar cacao fantasie. 7/10.

3 likes

Gevulde mini ijshoorntjes zonder ijs. Grappig voor een keer maar eigenlijk net zo slecht als ik een dadjoke zou maken met het woord horny.
Van de Lidl 6/10

3 likes

Haha ik zag dit plaatje en dacht dat het de doos van een of ander collectors item verzamelpoppetje was?

11 likes

14 likes

Jezus waarom denkt Venco dat ze met deze drop de juiste weg in zijn geslagen?

3 likes

Omdat Venco dit nadoet. Zelfs het ontwerp is vergelijkbaar.

14 likes

Oh lekker ik ga dit allemaal eten

8 likes

Nah nu gaat het echt te ver. Cookie kaneel?

1 like

Hahaha zo droog. Ik kan me echt geen voorstelling maken van hoe dit smaakt, zo apart. Het intrigeert me wel

3 likes

Het is lekker! Die van Lakrids wel 100000x beter dan venco, maar goed we kunnen niet alles hebben

5 likes

Ik vind die normale met chocola heel lekker dus iets met bes en yoghurt lijkt me dan ook wel lekker

5 likes

Omdat het blijkbaar goed loopt, anders zouden ze geen nieuwe smaken toevoegen.

1 like

Ja ik ben ook benieuwd. Het klinkt allemaal wel lekker.

2 likes

De eerste versies hiervan waren echt niet te nassen dus ze dachten laten we er nog een paar maken?

5 likes

Ik ben net bij de Venco pop up store geweest en heb alle nieuwe smaken geprobeerd. Ik vond er echt een paar lekkere tussen zitten, maar ik vind choco en drop ook lekker haha.

Wel aanrader als je omgeving Rotterdam woont, zit in de koopgoot en binnenkort als kassasysteem binnen is, kan je dus ook mixzakjes kopen zodat je ze allemaal kunt proven.

8 likes

Ja i love choco met drop hoor, vooral in Zweden of die reep van Tony’s vroeger. Alleen ik vind die Venco drop dus heel smerig op de een of andere manier, jammer

3 likes

Ja, kan toch. Hoeft niet alles lekker te vinden. Ik vond vd oude smaken volgens mij alleen de witte versie wel lekker dacht ik. Heb van alles nu ook maar 1 balletje op dus geen idee of het dooreters zijn, maar de passievrucht, cookie kaneel en kokos vond ik nu het lekkerst denk ik.

En idd die Zweedse chocolade repen met salmiak zijn een heel ander product, niks verslaan die. Ik vind dit meer snoepjes.

5 likes

Ik moet nu gelijk aan een klasgenoot denken die het woord clitty gebruikte ipv clitoris :cry: glitty clitty

8 likes