Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Oh jammer van de kitkat! Ik was er echt benieuwd naar.

KitKat peanut butter heb ik zien liggen in een zak bij de Kruidvat!

1 like

Wel kitkat peanutbutter bites :wink:

Ligt gewoon bij Jamin!

1 like

Ja of kokos! Ooit bij de action gescoord

3 likes

@HvO o m g ik heb net al boodschappen gehaald nu moet ik nog een keer! Dat ziet er echt lekker uit! Proef je de kokos goed?

Hier ben ik benieuwd naar :heart_eyes:

download%20(1)
Nog steeds op zoek naar cheesecake die net zo lekker is als die van Lidl Delicieux, maar deze is ook erg lekker! Romig, maar luchtiger😍

Bij jumbo

2 likes

ice-cream-cups-milka-eo-daim-of-toblerone-aldi-3502348

Deze ook gespot bij de coop :slight_smile: Heb de oreo meegenomen :innocent:

oooooh nu opzoeken waar coop in de buurt zit :heart_eyes:

1 like

image

Heeft iemand deze al geprobeerd? Volgens mijn broertjes smaken ze raar en ik heb al veel te veel troep gegeten de afgelopen dagen dus ik twijfel of ik er eentje ga nemen of niet.

Deze zijn al heeeeeeeel oud hoor maar die daim is echt goed

Die daim is lekkuuuur

Deze, van de Albert Heijn. Érg lekker, ik vind het chill dat er een broodje bij zit en de dressing is ook lekker fris! 8/10 for sure

10 likes

Haha lekker aan het bonusshoppen geweest? Ik zag 'm liggen maar voor wat anders gegaan, zal 'm van de week eens meenemen.

Zag pas dat hij in de bonus was toen ik het plaatje opzocht :frowning: maaaar dat is wel een goede reden om ‘m nog eens te halen deze week haha

Hoe is het broodje? Dat vroeg ik me vooral af toen ik deze zag liggen. Hoe kan dat lekker blijven in die verpakking?

Broodje zit in een apart zakje! Was niet knapperig ofzo maar gewoon een prima pita broodje. Denk dat het ook lekker is als je hem even in de oven/ broodrooster doet trouwens

1 like

Deze eet ik iets te vaak.