Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Plaats hier al je nieuwe ontdekkingen uit de supermarkt.

2 likes

Ik weet niet precies hoe nieuw deze zijn, maar ze zijn ontzettend lekker. Duidelijke pistachesmaak, hoewel ik ook ergens iets van marsepein lijk te proeven.
10/10

Nu in de bonus!

8 likes

Ohhh die lijken me heerlijk!

Ik ga zo die nieuwe milka Oreo kopen. :hearts:

Ik vond hem wel lekker, maar niet heel bijzonder :pensive: vind die hele grote milka oreo reep veel lekkerder

2 likes

@Fenayi ik ben het eens met @turbs de mega Oreo reep is beter dan die nieuwe, maar de nieuwe is wel beter dan de originele haha. Ik vond het het lekkerst om eerst de chocolade om de Oreo heen weg te eten en dan hield je een mini Oreo met wit laagje en laagje chocola over en dat was zo lekker <3

1 like

Yess, blij dat een van mijn lievelingstopics er weer is. Hopelijk heb ik na een rondje supermarkt dit weekend ook weer een waardevollere bijdrage dan dit :stuck_out_tongue:

1 like

Ik had gister de nep oreo koekjes van de Aldi gegeten en die vond ik echt jammie!

Omg ik vind die Milka Oreo reep echt nice. :heart:

Ik weet nu al wat ik morgen ga halen!:sunglasses:

1 like

Haha ik heb hem ook nog een keer gekocht. :flushed: Nomnom.

1 like

Sorry als de afbeelding gigantisch is.

Omg!!! Deze zijn de hemel. Gekocht bij de Jamin, dus wel heeel duur, omdat het een Amerikaans product is. €4,00, maar het is het waard. 10/10

IMG_0527

5 likes

Ik ben aan het wachten tot de AH bezorger de watermeloen ijsjes en vegan Cornetto’s brengt. Stelletje influencers!

3 likes

(Werkt dit? Haha)

5 likes

De watermeloen ijsjes staan hier ook nog op het lijstje. Lijken me zo lekker!

Ik geloof dat ze die bij de Hanos verkopen! Zooo lekker!

Ja in ieder geval KVK, weet niet zeker of je bij Hanos ook per se in horeca moet ondernemen. Je kan wel online hun assortiment bekijken, weet je in ieder geval zeker of ze het hebben!:blush:

Ooh waar heb je die vegan cornetto’s vandaan? :open_mouth: Ik heb ze nog nergens gezien.

Ik kon ze vrijdag opeens toevoegen aan mijn AH bestelling, de dagen ervoor waren ze niet beschikbaar. Hier ook nog niet in de winkels gezien :frowning:

2 likes

Iemand de quiche met groentebodem al geprobeerd? Aanstaande week in de bonus, ga 'm dan zeker testen.