Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Tip voor de mensen die graag een Big Mac achtige saus willen thuis: koop andalouse bij de toko of Turk! Echt de lekkerste saus, Big Macsaus-achtig maar dan lekkerder en een kleeeein beetje pittig soms

6 likes

Goede tip, ga ik doen!

De reden dat ik deze cherry van La Chouffe niet zo lekker vond is omdat er een te zeepachtige smaak aan zit. De Lindemans kriek vind ik wel lekkerder!

Maar als ik echt een aanrader zou moeten doen is het toch de kriek van Mort Subite of de kriek van Wilderen.

1 like

Oooh misschien heb ik geen smaak, maar ik vind deze juist super lekker :open_mouth:. Had laatst een sixpack in België gekocht en dat is al op. Ga binnenkort maar weer nieuwe halen. Kan het hier in de supermarkten nergens vinden.

2 likes

Nee maar dat kan hoor! Want mijn vriend heeft de rest van het flesje opgedronken en vond hem juist ook heel lekker. Ik had het bij Albert Heijn (weliswaar dus hier in BE) gekocht. Misschien dat je hem daar ook kan vinden?

Oh haha nouja smaken verschillen.
Zal eens kijken bij de ah als ik daar weer een keertje in de buurt ben, anders ga ik wel weer naar de colruyt. Kan ik meteen nog wat andere soorten bier meenemen :sunglasses:

1 like

Hoe werkt dat in de koekenpan? Een soort ‘frituren’? Ik zie echt niet in hoe die binnenkant lekker smeuig wordt dan

Heeft iemand al de nieuwe karamel choco donuts van de Lidl geprobeerd?

Die hadden ze een tijdje terug ook in Nederland, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald geloof ik :cry:. Echt lekkerste chocopasta ooit

0ce93544af17b1ccbe2716b44bee9a9898cda860_1_666x500
De cookie dough was ook erg lekker! Heel romige chocolade omhulsel, ijs ook lekker romig (niet zo ‘meelderig’ als de echte magnums) het ijs was al wel een beetje gesmolten dus was wel snel eten om de cookie dough goed te kunnen proeven :sweat_smile:

2 likes

Heeft iemand hier al iets van kunnen vinden?

1 like

Ik was daar ook naar op zoek, maar hier in de buurt hebben ze hem nog helemaal niet binnen gehad :cry:

Heeft iemand ook al deze geprobeerd? Ik haal dit weleens op de markt, maar lijkt dit erop?

Yes ben ik niet de enige! Het deed mij denken aan karvan cevitam cactus citroen limonade van vroeger. #sorrybarbaar

2 likes

Ik vond de nasmaak ook veel te zoet! Heb mijn vriend de rest laten opdrinken. Eens en nooit weer.

1 like

Eindelijk durf ik ook uit de kast te komen hoor @Kamerbreed, @eitje en @George. Ik heb het zelfs twee keer geprobeerd omdat iedereen zo lyrisch was. Twee keer vies :joy:.

2 likes

Het lijkt op kikkerviseitjes met die zaadjes erin :’).

11 likes

Ik ben hier ook zo benieuwd naar. Ga kijken of het lukt om ergens deze week te eten. De biefstuk dus.

1 like

Light Ben&Jerry’s ik ben benieuwd!

8 likes

Ja maar ‘light’. 132 kcal per 100 ml. Dat is nog steeds 660 per beker.

6 likes