Bedoel je die van spread the peas? Oh laat maar kan niet meer verwijderen, maar van AH dus🙈
Ja wat is het ook in hemelsnaam?
Dacht ook eerst dat er “Chernobyl” opstond.
Ik heb geen idee maar ziet er niet eetbaat uit😅
Komt het misschien wel vandaan🙈
Ik denk dat dat door de spirulina komt Maar love cherimoya, misschien ga ik hem morgen wel halen. Vind m flink aan de prijs eigenlijk.
Ja, die is heerlijk. De frambozenspread is ook geweldig.
Echt een goede fruitsmaak zit er aan.
Is ook op het station hoor😅 dus prijzen zijn sws wat hoger
De cheesecake paaseitjes van de Bijenkorf vind ik echt lekker. Beetje NY cheesecake achtig, lekker fris.
Edit: ik ben dus ook benieuwd naar die vegan chocolade spread, het ziet er echt exact hetzelfde uit als de chocolade hummus maar dan in een kleinere verpakking.
Volgens mij is het dus ook gewoon chocolade hummus
Ik moet naar de Bijenkorf dus😍 hadden ze nog meer bijzondere smaken?
Heb ‘m hier geloof ik nog niet voorbij zien komen en er staat “nieuw” op de verpakking haha, dus bij dezen:
Vond hem lekker! Kwam er eigenlijk thuis pas achter dat het op basis van soja is (eten ik en mijn vriend normaal gesproken niet) maar viel bij beide erg in de smaak! Heb ook een hapje geproefd van de mango variant en die vond ik misschien nog lekkerder, iets frisser. 8/10
Ja die mango versie vind ik lekker
volgens mij heb ik op egf zelfs nog ooit hierover gepost in dit topic haha, dat ‘nieuw’ staat er echt al lang op dan, maar hij is wel heel lekker! Ik vind zelf de mango variant minder terwijl ik normaal echt van mango hou. Deze zijn trouwens ook best vaak in de bonus!
Oh wow echt, hahah ja dan wordt het hoog tijd dat ze die verpakking eens gaan veranderen idd
Hmmmm nee ik vind het geen jam. Er zit echt mega veel fruit in, het heeft meer weg van die taartvulling die je kunt gebruiken voor monchou taarten, in zo’n blikje. Maar koop het, het is echt lekker!
Nice, deze ga ik proberen.
Wat mij zi erg tegen staat aan die proteïne dingetjes van Melkunie enzo is dat er overal zoetstoffen in zitten, die ik zoveel mogelijk wil vermijden. Ik heb daar nog niet echt een goed alternatief voor gevonden.
Ik heb van deze producten de etikettering gedaan maar ze nog nooit geproefd. Nav deze tip ga ik deze eens kopen als mijn jam op is
Zit dat hier niet in dan?