De aldi bij mij heeft die met caramel nog wel
Waarom die van mij niet 
Onze Aldi heeft nog wel met vloeibare karamel.
Milka bubbly caramel is mijn favoriet maar kan ik ook nergens meer krijgen:(
Ik ben boos! Ik ga alleen maar naar de Plus voor deze bapao en nu hebben ze die niet meer!!!
Ik wil gewoon vega bapao en dan niet die ketjap vegaslager bullshit of die bonen troep van Booon. Ik wil gewoon deze 

Deze net tussen een plakje kip gedaan, lekkerrrr!!! Ben sowieso gek op jalapenos, ik zou deze omschrijven als een milde jalapeno smaak, maar wel een goeie! Hij is een pietsie pittig, maar echt heel voorzichtig. Maar wel echt lekker 

Weet niet de plus bij mij in de buurt had ze niet meer en op de plek waar ze altijd lagen lagen die vieze van boon.
Lekker!! Bij welke supermarkt heb je dit gekocht?
Albert heijn!!
Oh dit lijkt me echt lekker, deze ga ik ook halen!
Vandaag de hutenkase sweet chili op mijn cracker gehad en ik vond het echt lekker. Moet erbij zeggen dat ik nooit eerder überhaupt hutenkase heb gegeten maar fijne afwisseling van de eeuwige zuivelspread en niet extreem pittig
Love ruby chocolade. Geen hele speciale (halve) eitjes waar aparte vulling in zit, maar wel heel lekker.
Hutekase met tomaatjes is bae
Dankje, ga morgen gelijk ff kijken!
Dankzij jou dit ook gekocht. Heb tot nu toe alleen de gegrilde groenten op en I love it!!!
Beetje jammer dat het een limited edition is. Lijkt me erg lekker!
Oooh wat goed 
ik vind die ook echt super lekker!!!
Ik had deze al eerder gepost in november, maar toen was deze nog nergens te vinden, er staat er nog een op de AH site in Raspberry & vanilla smaak
Ik wil dit 
AH komt nu trouwens ook met vega worst/ham/whatever dit moet voorstellen! Er is ook nog een pikante versie, maar deze lijken me wel lekker. Mag wel iets goedkoper :’(
Die is zoooo vies he? Ik heb hem gewoon weggegooid na een paar happen
(of nou ja, smaken verschillen maar ik vond het echt gewoon niet te eten)
Vroeger had je er ook een vega bapao van Albert Heijn zelf en die was ook echt prima, maar die is er niet meer sinds de die van de vegetarische slager er is volgens mij?