Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik wil hem heel graag proberen maar mijn AH heeft hem (nog) niet. :frowning_face:

En de nieuwe smaak van Lays BBQ ribs hebben we ook niet.

Ik vind het zo jammer dat ze vegan cornetto’s gemaakt hebben. Ik wil vegan solero’s of magnums :frowning:

3 likes

Ik word zo hebberig van dit topic maar de supermarkten bij mij in de buurt hebben dit soort producten altijd pas als ik het allang weer vergeten ben :sweat_smile:

1 like

Magnums hebben ze wel vaak bij de bio supermarkt.
De bio solero is vegan maar dat is gewoon valsspelen want ze hebben dat witte eruit gehaald.

2 likes

https://www.buffcoach.net/ernaehrung/naehrwerte/eis/17836-gelatelli-neo-ice-cream-sandwich-classic

Nep Ben en Jerrys ice cream sandwich van de Lidl - de koek was dun en het ijsje was klein :tired_face:

Huh hoe is dit nep B&J :stuck_out_tongue: Ik vond het altijd nep oreo ice cream sandwich

Maar ik wil alleen die met dat witte :frowning: :frowning: :frowning:

Ja bedoel een neppe b&j wich haha

Heeft iemand deze van de Lidl wel eens gehad? Is het lekker? (Ja omg ik eet nooit zoete aardappel en wil het wel eens proberen maar dan wil ik wel makkelijk en lekker)

Net op en het was heerlijk!

Geroosterd in een pan op de bbq

2 likes
  • @Kamerbreed ja ze neppen je gewoon, volgens mij is het namelijk een waterijsje.

@Kurisu Ik heb die nepmagnums ook bij Jumbo gezien (maar niet geprobeerd)! Die Solero’s zijn wel lekker trouwens.

En meh ik wil Swedish Glace terug :neutral_face:

1 like

Die hebben ze toch gewoon bij de appie? Ik heb nog een halve bak staan (trouwens bolletjes schepijs in smoothies is echt heerlijk)

Ze zijn hem eruit aan het werken, ik heb hem al een tijd niet meer gezien bij mij in de buurt :frowning:

Screenshot over navragen bij Ola

Ooh nee he en ik heb geeneens plek in mn vriezer voor nog een bak :frowning:

Ik voel de pijn

1 like

1de64cd8f49f7b4c14458396df943eac

Elder flower cider van de Lidl
Ik geloof niet dat je hier dronken van wordt als je er 10 drinkt, het smaakt naar limonade

3/5

1 like

Heb mini kokoszoenen bij de Aldi gehaald. Niet bijzonder. Schuin met te weinig krokant en kokos. Had harder gemoeten.

Die wil ik nog uitproberen!