Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Oven of broodrooster (en misschien ook pan? )

1 like

omgggg eerste dag van weight watchers en deze zien er zo lekker uit :sob::sob::sob:

1 like

Oven kan ook. Heb ik gisteren gedaan, ging perfect.

Zal deze laatst nieuw bij de AH, en het is echt zoo lekker! Aanrader!

6 likes

Oeh ik ga die binnenkort eens proberen, ben benieuwd. Hou echt van nakd repen :heart:

Ik ook! Zijn ook een aantal nieuwe, ook iets van blueberry muffin en lemon cake (?). Die heb ik ook gekocht dus zal ze snel even uittesten haha!

1 like

Sounds good! Die ken ik inderdaad ook nog niet

Laat maar weten hoe je ze vond :slight_smile:

1 like

Ik vond de blueberry zo smerig :frowning:

1 like

Lemon cake vind ik heel erg lekker! HIj is heel fris, je proeft echt de citroen. De cake blijft een beetje achter haha, maar de lemon maakt het echt goed.

2 likes

Iemand de carrot cake en pecan pie al geprobeerd? :innocent:

Is die heel erg zoet? Ik durf niet meer te proeven :joy:

@Taartje Ik ben echt gek op Citroen en was al bang dat ‘ie tegen zou vallen maar dit beloofd veel goeds :heart_eyes:

1 like

Ja, carrot is ook echt heel lekker! Vind de walnoot goed naar voren komen, maar echt naar carrot cake vind ik hem niet echt smaken.

2 likes

Pecan pie heb ik wel eens geprobeerd. Vond m niet echt lekker, mijn favoriet blijft chocolade-sinaasappel. Smaakte wel erg naar pecans, als je daar van houdt :stuck_out_tongue:

2 likes

Echt enorm zoet, werd er misselijk van. En ben normaal wel een zoetekauw.

Vond de carrotcake ook zeker lekker. Cocoa delight blijft wel m’n favoriet

1 like

Die laat ik dan nog wel even in de kast liggen haha!

Ik vond carrot cake ook wel lekker! Niet helemaal carrot cake maar wel gewoon lekker. Mijn favoriet is trouwens ook Cocoa delight <3

2 likes

41 likes

Begin is er😇

1 like

Ik vind de pecan pie echt heel lekker maar ik hou heel veel van pecan noten dus ja

1 like

Waarmee kan ik die smaak vergelijken? :innocent:

Bedankt voor jullie nakd reviews trouwens😇

1 like