Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik heb het veel voorbij zien komen de laatste 2 weken dus ik denk dat het daar ook nog wel komt?

Weet iemand hoe deze smaakt? :smiley: Moest hieraan denken door de post hierboven van de drip cake caramel!
Al vaak mee in mijn handen gestaan maar 9 euro is wel heel duur…

2 likes

Hm hoop van wel. Anders een keer naar de ah xl in de stad. Ziet er wel erg lekker uit in ieder geval

Het is ook erg lekker, ben het op dit moment aan het eten met yoghurt. :heart:

1 like

@Sprookjesboek Zeker niet de 9 euro waard. Ik vond 'm zelf niet lekker. Ik houd meestal sowieso niet van red velvet cake maar had 'm meegenomen omdat het geen cake is maar biscuit. Vind dat beter dan cake maar de vulling is saai en het ‘glazuur’ gewoon niet lekker.

Bedankt! Ik vreesde daar al een beetje voor ja. Goed dat ik heb niet meegenomen heb dan :smiley:

Jaaaa wil ik zeker weten!! :grin::grin:maar heb ook gegeoogled voor recept en gevonden vegan dus k ga zelf maken!!

1 like

@Falafel thanks voor de tip! Heb al zo lang zin in bitterballen/kroketten!

Heb ze net gegeten en ze waren heeerlijk!

1 like

Bij ons staan er allemaal half gevulde bakjes naast van mensen die het willen proberen, maar het uiteindelijk niet kopen. Ik vind dat zo zonde, maar als ik het koop wil ik wel m’n eigen bakje vullen.

Dat kan toch ook gewoon? :grin:

Ah heeft ook van die pakjes van Smoothie rebels. Had ze deze week geprobeerd, de rode is heel lekker!

Oeps, beetje onhandig geformuleerd. Dat kan idd ook gewoon, maar ik bedoelde dat ik het zonde vind dat bij m’n AH veel mensen het uitproberen en dat dat uiteindelijk weggegooid wordt.

Oh zo. Ja ik zag dat ook vandaag, vind ik ook zonde ja. :pensive: Blijf er dan vanaf als je het toch niet wil kopen denk ik dan.

Pizza met spinazie bodem. Proeft iets ‘gezonder’ dan een normale pizza maar wel lekker en een goede bodem (gewoon stevig, niet klef ofzo) en beter in kcal (700 per pizza… ik eet normaal Quattro formaggi á zo’n 1.000 kcal) 7,5/10

4 likes

Heb deze nog niet geprobeerd, maar ik vind de red velvet van de Hema wel echt een aanrader!

1 like

Bij mijn ah zetten ze die halfgevulde bakjes in de kantine, voor bij de lunch. Daar dus geen verspilling :grinning:

5 likes

Wil je die met mij eten?

1 like

Waarom een 7,5? Als ik je punten lees zou je t een 10 geven?

Haha mijn vriend vroeg vanavond hoe het kwam dat we ineens zoveel nieuwe dingen proberen. :nerd_face:

6 likes

Hij wint t niet bij een ‘echte’ pizza maar vind het een goed alternatief met minder kcal. Misschien had ik m een 8,5 moeten geven :smiley:

1 like