@Mort Ik heb niet heel veel meer toe te voegen en weet even niet goed wat nu de etiquette is met een discussie op een forum, in de zin hoe rond je het nu af zonder eeuwen door te gaan. Het voelt alleen ook onbeleefd om niet meer te reageren.
Samenvatting
Ik vind ook zeker niet dat je geen vraagtekens mag plaatsen of dat de vee industrie verdedigen niet ook een luxe positie is. Ik weet dat we hier heel veel meer vlees eten dan niet westerse samenlevingen. Mijn opmerking over dat we dieren vanuit een westerse positie kunnen bekijken was ook niet gericht op hoe we hier wel/niet zouden moeten gaan met dieren maar ging meer over in het algemeen hoe kijk je naar een dier? En ik denk dat we hier in het westen bij het veranderen van de vee industrie niet moeten vergeten dat het nog steeds dieren zijn en dat de natuur gewoon bestaat uit eten en gegeten worden. Denk dat we in het algemeen de binding met de natuur wel uit het oog zijn verloren. En ik denk dat dat ook overeenkomt met de ideeƫn waarom de vee industrie moet veranderen/dat daar dingen beter kunnen en dat we elkaar daar wel in vinden.