Ik vraag me ook echt af wat dit voor gevolgen voor hun veiligheid heeft inderdaad. Ik snap dat de Telegraaf dit nieuws wil brengen maar hoop dat ze een goede afweging gemaakt hebben of dit ook slim is om te doen…
Er staat toch precies nergens dat die familie die informatie heeft verstrekt over dat geld in dat NOS bericht? Vind de conclusies die hier direct getrokken worden vrij kort door de bocht. En het blijft ook nog eens de Telegraaf. Grote kans dat die heeeeeel veel moeite hebben gedaan met heel veel beloftes en pushen om de familie aan het praten te krijgen. Echt schaamteloos, alsof het niet al erg genoeg is voor die familie. Laat ze lekker met rust.
Dat wordt sporten op ballads van singer-songwriters. Ach, Noord-Korea heeft laatst skinny jeans verboden.
Wat vinden jullie hier van? Ik weet het niet zo goed. Peter R koos er zelf voor dat hij geen beveiliging wilde en moet je als staat dan iemand verplicht beveiligen als er dreiging is onder het mom van ‘zorgplicht’? Lijkt mij toch dat Peter R ook iemand is met genoeg kennis van zaken om de risico’s voor zichzelf af te wegen.
Ik heb gehoord dat zij blijkbaar rond aan het vragen zijn en actief zoveel mogelijk informatie willen delen met de politie omdat ze zich schamen voor wat hij gedaan heeft. Nu willen ze bijdragen aan de ‘oplossing’ zeg maar. Echt vreselijk als dit je als familie overkomt.
@itakepictures Ben het ermee eens dat de staat hem had moeten beveiligen, ook voor de veiligheid van de maatschappij om hem heen op zulke momenten. Of hij persoonlijke beveiliging wilde, staat hem vrij, maar er kunnen op z’n minst een paar agenten in de buurt zijn op het moment dat hij uit de televisiestudio komt en naar de parkeergarage loopt. Niet alleen voor zijn veiligheid, maar ook voor die van de mensen om hem heen.
Noooo Babèèèhh
Hoe moet ik me nu fantastic elastic voelen?
Dat dit in Nederland kan, begrijp daar echt helemaal niks van. Verschrikkelijk. En hoezo willen ze helpen om ze terug naar huis te laten gaan? Ze wonen nu toch hier dus horen dan toch gewoon geholpen te worden?
Royce heeft precies dezelfde stem als zijn vader! zo leuk. Hoop van harte dat hij erbovenop komt, vooral voor z’n familie en naasten🙏
Ja precies echt te zot voor woorden! En dan hebben we het nog niet eens gehad over de vreselijke arbeidsomstandigheden waar ze onder hebben gewerkt al die tijd.
Mooi en droevig tegelijk. Mooi dat ze sturen op wat Peter graag had gewild namelijk dat 1 miljoen voor Tanja en droevig de onzekerheid over hun vader. Hoop echt dat hij het redt.
Royce heeft een jaar geleden een aantal van hier veel leed bezorgd met allerlei dreigbrieven op privé en werkadressen. Vind het zo moeilijk om hem nu in een andere rol te zien. Merk wel dat hij echt aangedaan is.
Huh echt? Waarom? Ik zoek zijn naam op in de zoekfunctie maar kan niet echt iets vinden.
Misschien heb je meer succes met de zoekterm Royke
En Google naar BOOS en A. Nnic
Of Ro.yce r.oyce roy.ce
Merk dat ik zelf minder moeite heb om Royce z’n rollen uit elkaar te houden. Niet per se om Royce maar om de rol van advocaten. Als advocaat werk je nou eenmaal voor je cliënt en doe je er alles aan zodat die daar beter uitkomt. Ook dat hoort bij “eerlijke” rechtspraak.
Na zijn gekloot bij mensen hier denk ik alleen: kut dat je advocaat voor kutmensen bent. Maar dat zegt eigenlijk weinig tot niets verder over hemzelf als mens. Vind het geen topgozer maar vind hem ook niet het tegenovergestelde. Los van “de zoon van” sta ik vrij onverschillig tegenover zijn persoon omdat het gewoon een vreemde is.
Overigens: 1 miljoen beloning voor Tanja is binnen, meldt de NOS
So true. Goeie ouwe Gerri Eickhof op een tochtig plein, het beeld is op het netvlies gebrand.
Holy fuck 458 likes
Is dat een forum record?
ik kan alleen maar denken: chill als je het hele forum mag gaan uitpluizen en er 200 euro per uur voor krijgt.
ach an.n.ic kan het missen neem ik aan