Vind het angstaanjagend hoe intens veel geld en macht die Taghi heeft, icm de dingen waar hij tot in staat is. Deze man gaat toch nooit een veroordeling accepteren?
Ben het daar niet mee eens. Vind dat wij als mensen het recht niet hebben om anderen het leven te ontnemen want dat kan maar één keer. Hoe ernstig hun misdaden ook. Hij zit al vast en komt er waarschijnlijk nooit meer uit. Om als samenleving de grens te trekken tussen zulke monsters en “wij”, denk ik juist dat we niet moeten doen zoals zij doen. Het is niet normaal om mensen te doden. Het hoort niet normaal te zijn.
Al gun ik Taghi wel de gekste marteling en dat we vervolgens zijn wonden verzorgen zodat hij alleen lijdt maar niet sterft. Maar ook dat klinkt zo inhumaan, pfff.
Die kut v. Lienden. Het houdt gewoon niet op. Hopelijk moet hij elke cent van de contracten die met HTA zijn verstuurd, naar HTA overmaken. Al heeft hij allang kunnen beleggen met dat geld, dus die kan zo dat geld terugverdienen.
Haha dan vind ik de doodstraf nog ethischer dan dit verhaal
Ik denk dat voor Taghi alleen een isoleercel werkt en dat alles om hem heen geautomatiseerd is, van eten tot douchen, zodat hij ook nul contact kan hebben met bewakers.
ja, dat zeg ik hahaha. Het is beide inhumaan.
Die hele ontsnappingspoging schijnt hij voor zn arrestatie al geregeld te hebben. En we weten ook niet of (als hij achter de aanslag op Peter R zit) daar zelf een go voor heeft gegeven vanuit gevangenis of dat al lang geleden bepaald is dat iedereen die bij dat proces betrokken is dood moet en dat dat gewoon door anderen word uitgevoerd en hij er zelf geen actief aandeel meer in heeft. Ik vraag me af wat zo’n man in beperkingen zetten of doden voor zin heeft. Ik denk persoonlijk niets. Het zal gewoon doorgaan.
Denk ook wel dat dit hele verhaal dingen bloot legt in de maatschappij waar we niet heel blij van worden. Misdaad die boven de rechtstaat groeit en wellicht omdat het onderschat wordt/werd.
De drugsoorlog (weet iemand of de definitie oorlog wel past?) die gevoerd word, is dat wel echt handig of is het een onnoemelijke oorlog die niet gewonnen gaat worden en kunnen beter alle landen drugs gaan legaliseren om dit tegen te gaan?
En dan de hele manier van hoe er met journalisten omgegaan wordt.
Ik denk dat het wel op een of andere manier bekend moet worden gemaakt, omdat de advocaten als zíj stiekem wat delen in de knel zouden komen met hun geheimhoudingsplicht
Als zoiets al bedongen had kunnen worden, dan denk ik dat de rest van de verdediging er een groot punt van zou hebben gemaakt - wie is die anonieme persoon die zich bemoeit met de kroongetuige?
Ik denk dat het bijna niet geheim te houden zou zijn. Het zou ook betekenen dat hij niet naar zittingen zou kunnen komen, of dat hij daar volledig afgeschermd zou moeten zitten. Ik denk dat dat laatste niet geregeld zou worden.
Ja maar die is dus daadwerkelijk getuige in het strafproces, ik denk niet dat eraan zou worden begonnen om iemand die zichzelf vertrouwenspersoon noemt op die manier af te schermen.
Jeetje. Wat een kutweek voor hen.
Vreselijk. Die crew moet onderhand toch doodsbang zijn.
Wel “fijn” ( weet niet hoe ik het anders moet zeggen) om te zien dat de autoriteiten er nu wel bovenop zitten.
Die hebben tenslotte al vaak genoeg bedreigen uit die hoek totaal niet serieus genomen…
Wat een goed idee van die man om met zijn allen op dat ding te gaan staan.
Ja, dit is echt geen doen zo.
Toch vraag ik mij af wat de dreiging was dat de beveiliging niet buiten kon staan en de opnames binnen gewoon door. Dit is zo’n ernstige maatregel, gebeurt echt nooit. Lijkt me super heftig.
Nou, ik kan het me zo voorstellen dat de crew er zelf geen zin in heeft om als leefde schietschijf te fungeren.
Als ik cameraman/vrouw van RTL boulevard zou zijn, en ik zou horen van zo’n ernstige bedreiging, zou ik toch echt lekker naar huis gaan.
Een beetje politie voor de deur zou mij echt niet veilig laten voelen als je net 4 dagen geleden hebt gezien hoe je collega is neergeschoten.
Dat dus.
Het is echt niet aan Luuk Ikink en de cameraman van een roddelprogramma om lekker stoer een vuist te maken tegen de georganiseerde criminele onderwereld.
Kom op nou.
Gerri zwicht niet voor terreur! Kogelvrije muts op en laat ze maar komen!
Het hele
Spannend, dit is vandaag!!
The high-profile take-off of spaceflight Unity 22 will begin from Virgin Galactic’s operational base at Spaceport America in the New Mexico desert will be livestreamed, with Branson accompanying two pilots and three other passengers, and the live broadcast hosted from terra firma by comedian Stephen Colbert.
Stephen!! Leuk. Vanaf 15.00 uur is de broadcast
Ik vind dit net de Avengers
Ja maar dan met tyfusveel geld.