Hehehe
https://www.ad.nl/show/publiek-kan-woensdag-afscheid-nemen-van-peter-r-de-vries-in-carre~a268280f/
Iedereen kan komen dus. Dat wordt echt een drukte van jewelste. Donderdag is de uitvaart voor genodigden, ook in Carré. Wel bijzonder hoor, mag ook wel natuurlijk.
Rukt op haha
Vind het echt nog steeds zo onwerkelijk om te lezen dat hij overleden is . Wel prachtig dat zoveel mensen afscheid willen nemen dat er een theater voor gebruikt wordt.
Ja ik heb precies hetzelfde. Bij mij komt het denk ik omdat ik hem als een soort van onoverwinnelijk zag. Ook in de dagen van onzekerheid had ik naast dat je er toch wel rekening mee houdt dat het slecht afloopt soms ook iets van “als iemand dit overleeft is hij het wel”. Zo gek. En nu elke keer als je iets leest erover denk je van oja, kut hij heeft het echt niet gered.
Klopt, precies hetzelfde. Zit nu ook die aflevering van rtl boulevard te kijken omdat ik daar eerder geen tijd voor had en heb echt weer tranen. Wat een mooie aflevering. En echt respect dat die collega’s dat nog kunnen presenteren en daar kunnen zitten, bij bepaalde verhalen en anekdotes zat ik me al kapot te janken, laat staan als hij zo dichtbij je stond. Echt zo onwerkelijk en verdrietig. Denk dat ik nog nooit zo geraakt ben door de dood van iemand die ik niet persoonlijk kende.
Afgeserveerd Zo noem je dat toch niet.
En bovendien zou het afgeserveerdE moeten zijn
Ja inderdaad, memorabele man. Vind het zo vreselijk oneerlijk. Wat een klotezooi. Maar zoals ik ook al eerder in dit topic las, misschien beter zo dan wel het overleven maar nooit meer normaal kunnen functioneren. Dat is het enige positieve aan de situatie.
Ja, al die andere koeien die wel door de molen gaan denken ook “Top geregeld”. Heb echt een hekel aan dit soort “Positieve nieuwtjes” en al die mensen die dit “Helemaal top” vinden terwijl ze morgen weer in de Mac zitten. Ik zal wel als een of andere grinch klinken maar hallo…
Totaal irrelevant voor het gesprek maar ik wil toch even kwijt dat die foto’s uit het artikel me de vibe geven dat hij voor een zelfontspanner die foto’s heeft genomen. Als je zo naar die foto’s kijkt dan wordt het eigenlijk een beetje sneu.
wat erg dit. En het grootste gedeelte van die groep zat dus al lang en breed weer in Nederland. Neem aan dat deze gasten snel opgepakt kunnen worden.
Ik zat het net te lezen en gatverdamme ook wat laf dat ze allemaal snel de benen weer terug naar Nederland namen.
Hoop toch echt dat ze worden uitgeleverd aan Spanje.
Ik lees nu op fb dat mensen niet durven te gaan omdat zo’n mensenmassa/bijeenkomst gevaarlijk is volgens hen. Boulevard werd nog steeds bedreigd en dat het hen niet zou verbazen als ze daar ook wat gingen doen ??
Lijkt me onwaarschijnlijk toch?
Ik weet niet of het onwaarschijnlijk is, ik had ondanks dat ik wel op de hoogte ben van Taghi en zijn acties, niet gedacht dat ze zo ver zouden gaan om Peter R de Vries te doden.
Maar afgezien nog daarvan, sta ik persoonlijk niet te springen om in deze tijd naar zo’n drukbezochte plek te gaan ivm corona. Ik vind het initiatief wel prachtig trouwens, en verwacht veel drukte. Ik stond gisteren in mijn eigen stad nog bij een bloemenzee ter nagedachtenis aan hem, en vind dat allemaal zeer indrukwekkend. Wat een verlies.
Nou ja, ik snap wel dat mensen dat denken, moet zeggen dat ik er ook even aan heb gedacht. Weinigen hadden al gedacht dat ze zo ver zouden gaan om Peter R te doden en verder is zo’n bijeenkomst met heel veel mensen natuurlijk wel dé plek om een verdere aanslag te plegen mochten ze dat willen. Desondanks denk ik dat het wel ietwat onwaarschijnlijk is omdat er vooral mensen zullen komen die verder geen rol in de strafzaken spelen natuurlijk en er zal vast hele goede beveiliging zijn.
Ik ga er trouwens sowieso niet heen, want te ver en inderdaad corona zoals @MJDLH zegt. Ik ga wel even bloemen leggen in mijn eigen stad bij het monument wat daarvoor aangewezen is.
Misschien lees ik er overheen maar waar wordt er voor gestaakt? Lees niks over wat ze willen.
Ja echt, vind het echt walgelijk hoe Madhi probeert te appealen bij het rechtsere kiesvolk door zo moedwillig zijn been stijf te houden. Alsof die mensen te pas en te onpas een hongerstaking uit hun mouw schudden om gehoord te worden.
Ik vind dat Mahdi hier ook zwaar de fout in gaat. Alleen, we weten niet hoe het achter de schermen verloopt, maar Mahdi roept al sinds het begin van de hongerstaking dat hij niet zal buigen. Waar zaten de linkse partijen toen? Nu dreigen om uit de regering te stappen, lijkt mij nog minder een oplossing. Dat helpt de hongerstakers ook niet in vooruit.
Niet dat ik oplossingen heb, het hele dossier is moeilijk, maar ik ben wel (weeral) teleurgesteld in de linkse regeringspartijen.