Echt afschuwelijk.
Zo’n naar idee dat er dus heel veel mensen langs zijn gereden en gefietst en niemand die iets door heeft gehad. Je zou toch denken dat die banden sporen misschien opgevallen zijn.
Ja de familie van beide meisjes heeft gisteren ook heel lang gezocht langs die weg. Maar ze lagen erg ver van de weg af en verscholen achter/onder een boom…
‘Hogere olieprijzen zijn een risico voor het herstel van de economie’ Een onleefbare planeet is daarentegen vast ontzettend goed voor de EcOnOmIe.
Nou nou, wát een verrassend bericht!
Pfff het is zo makkelijk, maar ik merk in mijn eigen buurt al zoveel gezeur om bomen.
Hier in de buurt werden de parkeerplekken gerenoveerd en bomen moesten weg, want ze waren oud en wortels groeiden overal en nergens. Prima, maar ondertussen zijn er geen bomen terug geplant, want dat wilden alle bejaarde bewoners niet. Nee stel je voor dat hun auto vies zou worden.
Bij deze dingen heb ik ook heel erg van, hoe lang gaan we nog in op de mening van bepaalde individuen? Klimaatverandering staat onomstotelijk vast, de tijd dat we konden gaan wikken of wegen om meer/minder natuur is een beetje voorbij eigenlijk. Had het in m’n oude buurt ook, daar wilden bewoners geen bomen aan de kade omdat het hun uitzicht benam, ondertussen wordt die kade knetterheet in de zomer doordat er geen schaduw is.
Die mensen hadden van 2002 tot 2018 een ‘inkeerregeling’ maar menselijk beleid voeren bij de ouders van het toeslagenschandaal was te veel gevraagd? De mensen met het minste geld, die het 't minst konden dragen, hadden geen kwijtgescholden of verlaagde boete. Maar de elite mag sorry zeggen en weer door met de orde van de dag. Hier word je gvd toch witheet van?!
Ik zou dolgelukkig zijn met een uitzicht op bomen <3
Er was vandaag een zware aardbeving in Haïti, voorlopig 29 doden. De VS waarschuwt voor een tsunami door de aardbeving.
Een Russisch vliegtuig dat Turkije zou gaan helpen met de bosbranden blussen is gecrasht, 8 doden.
Wat naar allemaal weer.
Haïti inmiddels ruim 200 hè
En dat lijkt tragisch genoeg nog maar het topje van de ijsberg te zijn.
Werkelijk onmenselijk wat de bevolking keer op keer mee maakt.
@Fishing Pfffff
Ik snap de VS echt niet. Trump heeft de aanval op de Capitol opgeroepen. Hoezo doet men nu alsof hij er niets mee te maken heeft? Er is één schuldige die 100% aansprakelijk gesteld kan worden voor die aanslag en de daarop volgende trauma’s van agenten, alle zelfmoorden tot nu toe n.a.v. die bestorming etc. Waarom is het zo moeilijk? Misschien begrijp ik het niet hoor, maar het is toch te debiel voor woorden dat die republikeinen zoveel lulverhalen kunnen ophangen om te ontkennen wat niet te ontkennen is?
Omdat ze hun eigen positie in gevaar brengen als ze zich uitspreken tegen Trump terwijl hij nog zo groot is in de Republikeinse partij en zoveel aanhangers heeft onder de bevolking. Ze denken echt alleen aan zichzelf.
Ik volg nu een beetje zijdelings het nieuws over Kabul en dit is gewoon het enige dat door me heen gaat. Hoe? Echt hoe hebben we (als land) dit laten gebeuren (als in het achterlaten van mensen).
Misschien gaat kabinet Rutte-8 over 10 jaar publiekelijk z’n excuses aanbieden, incl pleidooi dat ze in naar eer en geweten in 2021 “oprecht niet wisten wat er echt aan de hand was”
Caroline vd Plas (BBB) deelt het bericht op Twitter dat er een vliegtuig naar Afghanistan gestuurd wordt (nadat ze al openbaar opriep dat het debat vanavond of morgen nog gevoerd zou moeten worden ipv woensdag pas). Vraagt iemand of zij het nieuws over het vliegtuig al eerder hoorde of via de media. Antwoord is dus via de media. Bizar toch? Dat de kamerleden daar dus niet eens over geïnformeerd worden…
Ben soms echt wel bang wat dit voor gevolgen gaat hebben voor de rest van de wereld. Wbt terreuraanslagen, soortgelijke acties enz
Het houdt me ook best wel bezig eigenlijk
Bah, ik word zo naar van al dat nieuws uit Afghanistan. Die beelden ook van die Amerikaanse helikopters om mensen van de ambassade te evacueren. Zoveel gezeik veroorzaakt daar. En dan nu zo snel mogelijk alleen je eigen mensen in veiligheid brengen. Echt walgelijk.
Hoop echt heel erg dat Nederland ook beveiligers, fixers etc. meenemen met dat militaire vliegtuig en niet alleen de ambassade en tolken
Amerika was sowieso alleen met zichzelf bezig. Die hele war on terror daar was een soort verzinsel om 9/11 te wreken.
Zag gisteren een mooi artikel:
Heb er ook een hard hoofd in dat NL veel doet. Mensen moeten papieren hebben en bovendien hebben ze in al die tijd pas 100 mensen hier gehaald.
Maar ik ben er ook naar van. Dat land gaat gewoon weer 20 jaar terug in de tijd.
Jezus, oké.