Iemand net de docu ‘Alleen tegen de staat’ gekeken? Wat ontzettend heftig en ik ben echt nog kwader dan ik al was.
Ja, het leed is nog veel groter dan ik/wij ons ooit kunnen voorstellen. Deze vrouwen zijn echt door de hel gegaan
Ja, heel indrukwekkend. Vreselijk wat hen is aangedaan, heel goed om dit meer bekend te laten worden.
Hoe kunnen ze nou wéér Henk Kamp een ministerspost gegeven, dat is toch gewoon niet meer normaal hoe het daar gaat? Echte ouwe jongens krentenbrood
Echt hartverscheurend die verhalen. Echt zo kwalijk hoe ver het zo heeft kunnen lopen. Kinderen uit huis geplaatst. En inderdaad @Shaaar, wat als ze per ongeluk wel een fout hadden gemaakt met de toeslagen, is dit dan de weg waarop dit opgelost wordt? Wat een ellende zeg.
Hier een gesprek met de regisseur trouwens: Alleen tegen de staat - 2Doc.nl
De regisseur geeft in dit interview aan dat er al lang voor het schandaal een landsadvocaat geweest is die een rapport heeft opgemaakt waarin hij aangeeft dat dit op de loer lag. En er is gewoon niets mee gedaan.
Volgen meer mensen de APB? Wilders begint meteen met een aanval op Kaag omdat ze afwezig is.
Ik ben Wilders echt zo enorm spuugzat. Krijg elke keer ook gewoon stress en woede in mijn lijf zodra ik zijn stem maar hoor.
Waarom begint hij altijd als eerste hierdoor legt hij de focus altijd op niet relevante onderwerpen en wordt er weer op de persoon gespeeld.
Jetten
nam het vanzelfsprekend persoonlijk op
Ik snap ook echt niet waarom je, als je 25 minuten de tijd krijgt om alles wat er volgens jou beter kan in Nederland toe te lichten in hét debat van het jaar, er voor kiest om een groot deel van die tijd te besteden aan haten op een collega.
Echt hoezo is dit een thema. Wat walgelijk
Hier vind je de sprekerslijst inclusief spreektijd per persoon. Wilders heeft 25 minuten zonder interrupties dus met een beetje pech zitten we tot vanmiddag naar hem te luisteren.
Ik vind het knap hoe de collega’s in de Kamer nog naar zijn stem kunnen luisteren. Wat een verschrikking en wat een poep komt er uit zijn mond
Ja heel erg. En toch schijnen ze het buiten de debatten toch prima met elkaar te kunnen vinden allemaal en gaat er regelmatig iemand van een andere partij lunchen op de kamer van Wilders omdat hij niet mee kan naar het Kamerrestaurant door zijn beveiliging.
Ik kijk het nu niet live, maar vaak zie je dat de meeste mensen als Wilders spreekt ook veel meer op hun mobiel zitten, want ze weten toch al wel wat komen gaat. Misschien word je op ten duur ook wel immuun voor hem.
Altijd zijn haat tegen asielzoekers wordt daar zo moe van.
Azarkan is ook lekker on point