Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Je onderschat met hoeveel Nederlanders het Heel Goed gaat. Maarten van Rossum had er gister een analyse over, maar ongeveer 2/3e van de Nederlanders gaat het financieel/sociaal-economisch (meer dan) prima mee.

1/3e is alsnog 6 miljoen mensen met wie het niet heel goed gaat, maar er zijn heel veel mensen die enorm comfortabel leven onder Rutte en dat helemaal prima vinden verder.

4 likes

“Cijfers en percentages vind ik ingewikkeld” :joy:

1 like

Omg VVD wil mensen helpen. It’s a fucking Christmas miracle

5 likes

Mensen met :moneybag: zijn dan zeker geholpen idd

2 likes

vermogende mensen

3 likes

Haha kom maar door met die aanvallen ehh interrupties op VVD

2 likes

Ik vind het maar gênant :sob: Wilders en Baudet kan ik echt niet meer aan. Ik kan ergens echt goed snappen dat mensen op een gegeven moment niet meer stemmen haha, is toch te treurig allemaal

1 like

:roll_eyes: die fucking stadsvilla’s die elke projectontwikkelaar nu te koop zet. Tyf op met die zooi, er zijn genoeg hele dure huizen

8 likes

dat ingestudeerde stukkie met Carolien?

1 like

Whaha ik schrok me helemaal een hoedje toen de audio ineens weer aanging.

En Rutte steeds lachen :sob: Helemaal in z’n sas

3 likes

Ooh deze knappe vent?

5 likes

Om te janken echt

2 likes

Wat een vrouwvriendelijke partij die ChristenUnie…

3 likes

Baudet, rot ff op aub. Zo vermoeiend. Jetten doet het goed

2 likes

Wat betreft het woningtekort zijn sommige mensen in Zeist tegen import uit binnen- en buitenland. Soms nog erger dan de witte 50+ VVD-stemmer. Gratis krant dus mag dit wel posten lijkt mij. :upside_down_face:

Haha volgens mij was het met Jair, dus niet echt een formele sfeer ofzo maar alles nog grappig

1 like

Nu Thierry. Geen zin in maar toch kijken om te zien of iemand hem überhaupt zal interrumperen.

Robje :fire:

3 likes

Oh wat een wálgelijke vent toch. Mijn bloed kookt alweer

Wel echt respect dat jullie naar baudet kunnen luisteren, ik sla het over :rofl:

3 likes