Rob ziet er wel goed uit in deze kleur zeg, staat m echt heel goed.
toch wel duidelijk de enige met stijl.
Hahaha in aansluiting op de RGK
Eerlijk, ik heb op dezelfde middelbare als Mark Rutte gezeten en veel ouders van klasgenoten zagen er ook gewoon echt zo uit
Wat bezielt mensen om dit te doen?! Dit gaat om Amerikanen maar in NL was er ook al zoân zaak waar uiteindelijk 59 kinderen door verwekt zijn. Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen wat er als moeder en kind door je heen gaat als je deze bizarre ontdekking doet.
Ze is waarschijnlijk gevonden, zo zielig
Wat moet deze man nog doen om uit de kamer gezet te worden. Is zoiets ĂŒberhaupt mogelijk?
Die man is van het padje af
Supergaaf, Superdry!
Ik vind dit dus echt een hele flauwe manier om te scoren. Zoveel mensen die dit soort kleding dragen, echt een beetje pesterig om er dan zoân column over te schrijven.
Deze reclame bij mij erbij maakt het af.
Wachten tot Wopke met zoân Jezus-shirt aan komt, ge zijt gvd toch van de CDA, of nietâŠ!?
Gymhaai
Joh, als jouw vriend dit graag draagt, who cares toch! Ieder zo zijn (gebrek aan) smaak.
Neeeee
Aangezien hij me de meest redelijke persoon in de relatie lijkt, zul je het wel verdiend hebben.
Iemand net de docu âAlleen tegen de staatâ gekeken? Wat ontzettend heftig en ik ben echt nog kwader dan ik al was.
Ja, het leed is nog veel groter dan ik/wij ons ooit kunnen voorstellen. Deze vrouwen zijn echt door de hel gegaan
Ja, heel indrukwekkend. Vreselijk wat hen is aangedaan, heel goed om dit meer bekend te laten worden.
Hoe kunnen ze nou wéér Henk Kamp een ministerspost gegeven, dat is toch gewoon niet meer normaal hoe het daar gaat? Echte ouwe jongens krentenbrood