Hildegerda-eh-gard steekt haar mening in ieder geval niet onder stoelen of banken.
Dacht ik ook eerst, haha. Maar zou het niet kunnen dat ze vier keer een mooi mogelijke datum hadden die dan weer verplaats moest worden door corona ofzo
De eerste poging van Hoekstra om te trouwen strandde een aantal jaar geleden toen zijn jongste zoon leverkanker kreeg. Poging twee zou in juli vorig jaar zijn. ,Een groot feest met alle toeters en bellenââ, zei hij daar eerder over. ,Maar dat plan hebben we in maart, april al overboord gegooid.ââ
Poging drie zou in kleine kring zijn: afgelopen augustus - drie dagen voor dé dag - blies Hoekstra het feest toch af. De bloemen waren al besteld en ook de ringen en het trouwpak lagen klaar.
In juni kondigde hij aan dat het huwelijksfeest dit jaar alsnog âergens in Nederlandâ zou plaatsvinden. Dat is nu dus eindelijk gelukt.
Toch nog een laatste kans op een formatie
Als het straks toch weer VVD,CDA, D66 en CU wordt heâŠ
Helaas geen woord van gelogen
Ja die voelt de bui al hangen als er herverkiezingen komen met haar gedaalde populariteit. Denk ik nu heel cynisch (terwijl ik d66 gestemd heb).
Dan zou ik die deur ook maar op een kier zetten ja
Wat een trut. Waf bezielt mensen toch
@Whistle @Airy-fairy , ik begreep dat dit helemaal geen nieuw voorstel van Kaag is maar dat ze dit in augustus (zomer) ook al paar keer heeft gezegd. Ze wil best met de CU maar dan ook met GroenLinks en PvdA. Die plannen zijn toen eerst afgeschoten door Hoekstra en Rutte is daarin mee gegaan. Waarschijnlijk doet ze dit om nu nog een keer te laten zien dat D66 wel wil en is het aan de andere partijen (lees CDA/VVD) om wel/niet mee te gaan.
Of ik het handig vindâŠgeen ideeâŠik snap Kaag helemaal niet. Denk dat ze een goede diplomaat is maar dan de Nederlandse politiek een heel ander spelletje is.
Ik denk dat dit voor Kaag beter uitkomt dan nieuwe verkiezingen, en hetzelfde geldt denk ik voor in ieder geval het CDA.
Vind de bedreigingen aan het adres van Rutte wel heel heftigđ. Stel je voor dat hem echt iets zou overkomen. Snap alleen niet wat de Mocro Maffia specifiek tegen Rutte moet hebben.
Ja, wat eng zeg. Vraag het me ook af, waarom ze hem willen hebben.
O, mijn excuus.
Vond het vooral verbazend dat het uit de criminele hoek kwam. Ik verwachtte eerder uit de wappie hoek
Maar bij criminele ga ik vanuit dat er enkele slimmerds zijn. Ik bedoel wat wil je in godsnaam bereiken met het ontvoeren van de premier? Het levert eerder kopzorgen op
Daarom dacht ik aan wappies, die zijn te dom om het te overzien
Kan me bijna niet voorstellen dat wappies de middelen hebben om zoiets te kunnen voorbereiden of ĂŒberhaupt uit te kunnen denken, de intelligente wappies kunnen hopelijk wel bedenken dat zoân plan volledig zinloos is. Wat willen ze doen, Rutte gijzelen voor afschaffing coronapas?
Volkert van der G was toch ook best een wappie als we het langs de maatstaf van nu leggen?
Nou iemand die elke dag op straat loopt/fietst doodsteken kan iedereen met slechte wil he? Denk dat je onderschat hoe ver sommige mensen/âwappiesâ al zijn in hun beeld dat de maatschappij waarin wij leven âniet echt isâ/âeen complot isâ, er hoeft er maar eentje bij te zitten die niks te verliezen denkt te hebbenâŠ
Als je onder Wildersâ tweet (dat niemand het verdient bedreigd te worden) kijkt, zie je al heel veel mensen âgoedpratenâ dat Rutte dit en dit en dit en het misschien ergens verdient. Dat radicaliseert echt razendsnel.
Ja je hebt gelijk, Volkert is idd ook zoân voorbeeld. Als je eenmaal in zoân bubbel zit, blijf je ook steeds meer informatie krijgen die je ideeĂ«n ondersteunen, het wegzetten van die mensen helpt denk ik ook niet mee, die kloof die dan gecreĂ«erd wordt, wordt enkel groter
Ik onderschat best wel snel de wappies, omdat ik geen extremisten ken, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze er niet zijn
Interessant, maar ook wel echt gevaarlijk eigenlijk
Ik denk dat het ook een misvatting is dat âwappieâ gelijkstaat aan dom, dat is niet zo. De aantrekkingskracht van complottheorieĂ«n is niet zo zwart-wit en simpel