Maar natuurlijk.
Expected nothing, still let down.
Maar natuurlijk.
Expected nothing, still let down.
zorgpersoneel: ow ik krijg meer loon! Maar ik moet het wel zelf betalen.
Ja, Ć©n āhet volkā opzetten tegen zorgpersoneel. āNu moeten we meer betalen omdat dat dat zorgpersoneel vindt dat ze te weinig verdienenā¦!ā Jezus wat een kut-idee.
En tegen alle niet zorgpersoneel maar wel gemiddelde burgers: als jullie zeiken over weer hoger geworden zorgkosten dan doei je moet je kop houden want jullie wilden toch zo graag klappen voor de zorg got what you asked for!!!
edit @Krabsalade precies dit bedoel ik, je was sneller. Divide and rule, hmmm?
neehee een VVD idee. cadeautje uit eigen zak. Plus wat extra haat.
Nee waarschijnlijk is het maar beter ook
Ik heb nog vieze kattenbakvulling, on my way!
Dit is echt voer voor āwappiesā. Deze overheid creĆ«ert die mensen echt zelf Of toch de media? In het artikel wordt namelijk (wel pas in de 3e alinea) nog genuanceerd dat het ging om 1200 vaccins die ter beschikking gesteld werden vanwege een kapotte koeling maar er belden uiteindelijk 370.000 voor Janssen.
Intro: "De beslissing om jongeren te laten āDansen met Janssenā is niet tot stand gekomen dankzij OMT-adviezen, zoals demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge doet geloven, stelt tv-programma Propaganda (KRO-NCRV). Vaccins zouden zijn vrijgegeven door een defecte koeling. Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkent de kapotte koelkast. ,Maar dat staat volledig los van het advies.ā
Ik wilde dit posten
maar zie dat het er al over ging hier.Wow. Bedankt Rutte voor de stigmatiserende opmerking. Echt een hele goede bijdrage aan de zaak
Omdat hij wel een hele goede premier isā¦Nee ik heb geen flauw idee wat mensen in die arrogante zak ziet
Hij heeft het echt goed gedaan tijdens corona! Land wel overeind gehouden toch
Ja en wie moet het anders doen?? Het is toch best zielig voor Rutte dat hij een land moet besturen tijdens corona?
ā¦.zeiden mensen die daarom op Rutte hebben gestemd
Hij verdient wel een applausje
Ja idd. Ik heb een brief getypt, maar kennelijk kan je niet naar Mark mailen en moet het ouderwets op de post.
Well⦠this is awkward
Goed dat Omtzigt het benoemt
Ouderschapsverlof is niet hetzelfde al (aanvullend) geboorteverlof. Dit is, zoals ik het goed begrijp, extra daar bovenop.