Daar zijn ze weer!!
Hard gewerkt op het het werk op het strand (grapjuh)
Annabel Nanninga (@ANanninga) Tweeted: #2021 https://t.co/56WADKMOXO
Daar zijn ze weer!!
Hard gewerkt op het het werk op het strand (grapjuh)
Annabel Nanninga (@ANanninga) Tweeted: #2021 https://t.co/56WADKMOXO
Het doet mij juist denken aan de nix18 campagne. Dus 21? Lekker zuuuuuipen
Hahahah staat JA nou echt voor âJoost Annabelâ?
Ik ga stuk
Tekent weer de creativiteit van deze mensen en voorspelt de mate van creativiteit in de toekomst
Haha maar echt. Ik zie nu pas trouwens dat zij midden november een kind heeft gekregen? Even helemaal gemist dat zij ĂŒberhaupt zwanger was⊠lijkt me wel een pittige tijd voor haar dan
nee er staat partijen of lezen wij nu verschillende dingen?
dan nog, als er gezinnen staat dan wil ik het alsnog corrigeren. houd die arme kinderen erbuiten, hen is en wordt schade aangedaan, en hoeâŠ
Straks persconferenties over de brexitdeal eerst EU (Von der Leyen) en dan Johnson
Jaa ben benieuwd
Sorry hoor maar verstaat iemand anders dit wel. Ik niet door het Frans en Engels door elkaar. O nu met het Duits gaat het wel prima
Ik krijg er een warm Europees gevoel van haha
Maar ik wil details, nuuuuuu
haha ik zat net echt te lang mn hersenen te kraken, had helemaal een error van âhuh waarom versta ik hem nu niet meer, luister ff beter danâ maar nope
Er is nu gewoon een journalist die dingen toelicht in het Nederlands zonder talen door elkaar heen te maken. Conclusie niemand van de journalisten heeft nog de exacte details.
Yes zal nog wel even duren. Maar goed nieuws zo, op de valreep
Yoo daar is Boris
Walgelijk.
Ik vind dit echt walgelijk! Heel goed dat het is gefilmd maar Europa gaat sowieso voorlopig niks doen en dat maakt me echt heel verdrietig als ik er te lang bij stilsta.
Edit:
Ik heb nu zelf het gevoel alsof ik dat nieuws om mij laat draaien door het te hebben over wat ik vind en wat het met me doet. Pff. Ik weet gewoon niet hoe ik anders kan reageren. Is hier iemand die concrete actie onderneemt? Verder dan doneren aan goede doelen die vluchtelingen helpen kom ik niet.
Dit is absoluut walgelijk en op geen manier goed te praten. Maar de manier waarop Europa Griekenland laat zitten met deze problematiek is ook echt walgelijk. We doen gewoon niks, we laten het hen oplossen en veroordelen de manier waarop ze het aanpakken. Terwijl Griekenland ook simpelweg niet de middelen heeft om deze stroom mensen op te vangen. Alles aan deze hele crisis is walgelijk en mensonterend.
Ja, Nederland (16 december):
Nou, poe poe!! Toezeggen om 100 vluchtelingen op te nemen. 100! Zie ik iets over het hoofd of is dat echt HEEL weinig?!
Edit 1:
Ik reageer op wat je zegt, maar die frustratie is natuurlijk niet aan jou gericht.
Edit 2:
In de OneWorld van oktober uit mijn hoofd werd dit artikel gepubliceerd, het staat nu ook gratis online:
Dit.
Dat is ook waar. Al jaren zien we dat het niet goed gaat en dat de grieken het niet aankunnen.
Ik ben dit helaas echt niet met je eens. Ik snap dit echt niet. Dit mag gewoon niet. Het kan echt niet. En wie is âzeâ in jouw bericht? Want de Griekse regering zegt dat ze van niks weten.
Wat we kunnen doen? In ieder geval ervoor zorgen dat iedereen daar âwarmâ de winter doorkomt. Op dit moment lukt zelfs dat niet en Europa doet niets. Ik ben het wel met je eens dat âweâ ons moeten schamen. Europa lijkt wel een luxe fort waar niemand naar binnen mag.
Wat bedoel je hiermee? (Ik mis iets, denk ik.)