Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Hoop dat de strengere regels (of eigenlijk gewoon toepassen van de regels die voor iedereen gelden) het begin van het einde van het koningshuis inluiden :raising_hand_woman::raising_hand_woman::raising_hand_woman:

21 likes

Dit. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij.


Weet even niet waar het beter past maar gezien hij columnist is, even hier.

Ik ben van weinig mensen β€˜fan’, eigenlijk alleen van Ludovico Einaudi. Maar de afgelopen maanden ben ik zo’n fan geworden van Johan Fretz. Wat een prettige man met fijne columns en vaak informatieve stories op insta. Nu gaat hij samen met iemand anders een dramaserie maken over het toeslagenschandaal en dat vind ik oprecht heel tof voor 'm. Ben heel benieuwd.

1 like

Same
Ik las wel dit:

Nu is alsnog besloten om de een einde te maken aan de uitzonderingspositie van de koning. Het is nog niet duidelijk of Willem-Alexander het miljoenen kostende onderhoud van het park zelf gaat betalen. Als hij daarvoor kiest, mag hij zelf de openingstijden bepalen.

Maar gezien de gierigheid van het koningshuis denk ik mwah dit zal wel niet gebeuren :joy:

4 likes

Ik zag net in de peilingen dat VVD op 39 zetels zit dan :upside_down_face:

Zou een gierig persoon een bootje van 2 miljoen kopen? Dacht het niet /s

1 like

Je hebt gelijk, het is inhaligheid

2 likes

Nieuwsuur staat nog steeds niet op gemist, echt irritant. Was er wel een uitzending?

Yes ik heb mijn favoriete nieuws van dit jaar weer gevonden

51 likes

Aan de ene kant, top. Verschillende doelstellingen krijgen een platform en dus meer aandacht.

Aan de andere kant maak je een wedstrijdje van welke doelstelling belangrijker is. Ik zou het behoorlijk gek vinden om black love matters-beweging te vergelijken met het protest tegen de vleesindustrie

Haha, de naam die erbij staat maakt het nog mooier ook :joy:

24 likes

Ik heb niet eens meer de energie om hier verontwaardigd over te doen, want Rutte komt toch met alles weg.

25 likes

Wie kijkt Rondje Binnenhof?

Ze zijn er weer, en Marleen is zwanger! :grin:

(Dit klinkt als boulevard, maar is vaak een luchtigere sv van de huidige politieke ontwikkelingen)

12 likes

Ik ga meteen kijken, wat leuk!
En fijn dat ze weer terug zijn :grinning:

1 like

Love Herman en Xander :heart_eyes:

6 likes

Jaaaa, ik ga echt stuk om hoe droog die twee zijn :joy: Vind Herman ook wel iets charmants hebben, haha.

4 likes

haha same, kijk daarom ook graag Met het mes op tafel (waar hij ook altijd super droog is)

1 like

Ja hij zag er ook goed uit met de zonnebril haha

Goed initiatief van Paradiso.

Een ander plakt een foto van Mark Rutte op haar protestbord: "Ik had deze mooie foto op het internet gevonden van Mark Rutte op Dance Valley 2011. Hij geniet dus ook van festivals, maar ik denk dat hij daar geen actieve herinnering meer aan heeft. Ik wil hem daar graag aan herinneren morgen.

En grappige slogans:

β€˜Wordt Paradiso ook een Nutellawinkel?’

'In '80 geen woning, en nu krijgt Bernard zelfs beloning?

8 likes

Love Xander sowieso :heart_eyes: en de podcast de Stemming met Joost is ook erg leuk!

1 like

Nice, wou dat ik het had geweten! Vandaag nog even karton zoeken haha. Ga jij ook?