Misschien geen gevaar voor de samenleving, maar wel een gevaar voor zijn kinderen (hij woont in bij zijn jongste kinderen).
Niet meer, hij heeft een gebieds- en contactverbod gekregen en woont nu in een zorginstelling. Volgens het artikel is het ook de bedoeling dat hij daar blijft.
Ja inderdaad!
Wow bizar ja, en dat na al die bakken geld die ervoor uitgetrokken zijn om hem te vinden.
hij rook tijdens het fietsen een penetrante lijkgeur??
zou hij dat meteen weten, hee dit is een lijkgeur of achteraf gezien een vreemde geur en toen bleek het een lijk
want ik zou niet weten hoe dat ruikt
Ja dat hoor ik ook idd. Maar toch kan ik me er echt niks bij voorstellen. Gelukkig, maar toch ben ik ergens ‘nieuwsgierig’.
Alleen hoe ruik je het überhaupt ooit? Ik ben nooit in een bos gefietst en kwam zoiets tegen ende burgemeester vaker?!
Of een dood dier misschien eerder en dat ruikt vast ongeveer hetzelfde.
Volgens mij met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen, hoef je ook helemaal niet lang ergens dood te liggen voordat je sterk begint te stinken.
Ja idd! Ik vind dat ook zorgwekkend. Mijn eerste gedachte toen ik las dat ze hem hadden gevonden was: oh gelukkig heeft hij niet nog meer slachtoffers gemaakt.
Hij was echt niks goeds van plan, waarom zou je daar zo tegenop kijken?
Oh nee. OH NEEE. Zoveel cringe. Theologisch incorrect ook. Hemeltjelief, hoe krijg je het uit je toetsenbord
JC Chazes, zijn carrière vermoord omdat Justin Timberlake een onzekere bitch is.
Never forget
Vind het echt doodeng, want deze man steunen is in werkelijkheid ook steun voor een extreem zware terroristische aanslag op een viroloog of niet witte mensen. Dat die steun er is verbaasd me niks, dat we inmiddels zo ver zijn dat je die steun openlijk kan uitspreken en de persoon kan bewonderen. Shit is wild.
Interessant artikel over de Rotterdamse woningmarkt en gentrificatie. Tijdens het lezen dacht ik: hier wil je dan toch ook niet aan meedoen, als particuliere huurder of koper van zo’n nieuwe woning? Maar toen bedacht ik me dat zij meestal ook al geen kant op kunnen, ondanks de hogere inkomens dan die van sociale huurders. Toen moest ik weer terugdenken aan de oudere vrouw die weigerde haar huis te verkopen aan investeerders als ik het me goed herinner. Wat een woningmarkt zeg.
Rutte: Hongaarse anti-homowet is verschrikkelijk en onacceptabel
Ook Rutte: Nee nee de Oranjespelers moeten tijdens hun wedstrijd in Boedapest geen statement maken hoor. Laat de voetballers met rust protesteren is een taak voor de politiek.
Denk dat iedereen uiteindelijk kansloos is en verzet enkel aan de voorkant kan plaatsvinden. Ik woon ook in een gentrificatieproject van de ergste soort (sociale huurwoningen, zwaar achterstallig onderhoud, verkocht, grootschalige renovatie). Maar toentertijd het enige betaalbare met ons budget en de vroegere bewoners waren er al lang en breed uit. Denk dat je om nee te kunnen zeggen een luxe positie nodig hebt, zoals bijvoorbeeld die vrouw had. Want als jij zegt: ik heb principes, woon je uiteindelijk nergens en is er voor jou direct een ander die het wel doet.
Je slaat precies de spijker op zijn kop. Op deze manier wordt de woningmarkt helemaal verpest voor iedereen, behalve mensen met $$$$$.
Maar het ergst vind ik het voor de mensen die hun huis uit worden gezet. Waar moeten ze heen?
Klinkt echt als een heel dom idee dit…
Hahaha ik ga dit testen vanmiddag