Maar stel daar stept een heel lief jongetje van een jaar of 8 gewoon rustig
Krijgt ie dan HÉ HOER naar z’n hoofd?
Maar stel daar stept een heel lief jongetje van een jaar of 8 gewoon rustig
Krijgt ie dan HÉ HOER naar z’n hoofd?
Wow zo kwetsend
Inderdaad bijzonder… Fietste gisteren door die tunnel en werd er meteen ongemakkelijk van. Weet niet of het echt indruk maakt op daders inderdaad, maar vooral op vrouwen die meestal heel goed weten hoe straatintimidatie klinkt
we kunnen enkel hopen dat hoer Vlaams is voor goeie jongen
Heb alleen nog de titel gelezen, maar het kan niet anders dat een witte cis-man dit idiote plan heeft bedacht.
Hier in de buurt is een stad waar iemand het een goed idee vond dit soort uitspraken op van die reclameborden rond lantaarnpalen te plaatsen. Elke keer als ik langs zo’n bord rij wordt ik al getriggerd. Dat dat voor ‘een goed doel’ is en het ook maar iets zal
bereiken tov de plegers is echt een illusie. Die zien die borden waarschijnlijk niet eens.
Zo’n tunnel vind ik echt een stap te ver.
Deze zaak was de laatste tijd best veel in het nieuws door verschillende items waarbij de zus van Hümeyra werd geïnterviewd. Ik vond het zo raar dat dit eerst als doodslag werd gezien, ondanks dat hij haar al heel lang met de dood bedreigde en haar opwachtte op school met een wapen. Dan denk je echt van wanneer is iets dan wel moord met voorbedachte rade. Gelukkig is hij nu toch hiervoor in hoger beroep veroordeeld.
Hahaha ik moet hier hardop om lachen, zie dit helemaal voor me.
Gaat lekker, die teststraten voor evenementen.
Mijn grootste angst is in zo’n rij staan en dan moeten plassen ik wacht nog wel even met dit soort feestjes hoor
Maar echt. Of erger nog: dat de uitslag gewoon niet binnenkomt. Zonder test mag je niet naar binnen. Begrijpelijk maar wel om te janken.
Ik snap ook gewoon niet hoe er na al die maanden nog steeds geen oplossing is gevonden om veilig die informatie te kunnen verwerken en z.s.m. naar de mensen te sturen. Wat heeft onze Hugo dan wél met die miljoenen gedaan als de kwaliteit van de faciliteiten nog steeds niet denderend is?
Dat en anderzijds ga lekker wat anders doen ipv hacken.
Aan Sywert gegeven
miljarden he
Is toch schandalig. Ik geloof er ook niks van dat dit een one-man iets is. Iedereen die lid is van die vereniging zou moeten weten van wat voor schandaal het was toen die banga-lijst eerder uitkwam. Trieste bedoening dat die studenten onderling elkaar nog steeds niet terugroepen.
Een Britse minister stapt op vanwege het niet naleven van de afstandsregels… tijdens het zoenen met zijn medewerker
Ah dit vind ik ook heel verdrietig
Zo’n leuke herinneringen aan dit nummer
Hahaha, lekker dit. Eindelijk is het iemand gelukt om zo’n droeftoeter aan te pakken.
Ik vind dit echt zo geniaal! Lekker voor die loser
Ja, vind ik ook bijzonder, haha. Blijkt maar weer: de mens is geen rationeel wezen😂 Maar waarschijnlijk gewoon een heel bezorgde moeder.
UEFA is echt stom bezig. Geen politieke statement willen maken is óók politiek.
Maar wie denkt de UEFA ook echt dat ze zijn dat ze mensen dit soort uitingen gaan verbieden??? Echt wtf man