Heeft hij gezien welke auto het is? Misschien kan hij de politie bellen
Je zal trouwens maar zijn familie of naasten zijn en via het internet vernemen wat er aan de hand is.
Tuurlijk als heel politie Amsterdam op zoek is naar zo iemand zou ik ook eerst rustig naar huis rijden
Ziek.
Laat hem nu bellen? Er zijn nu tientallen politiemensen op de been om die gast te vinden, elke tip over een kleur, een merk, een deel van een kenteken kan al helpen om enig onderscheid te maken binnen een zee van auto’s!
Inclusief beelden, vreselijk
Ik wil net zeggen, hoe zie je dit gebeuren maar denk je: nah ga eerst naar huis, daar is mijn telefoonbereik beter ofzo
Op Twitter staat nu wel dat een auto is klemgereden door de politie id buurt. Laten we hopen dat ze de dader in ieder geval te pakken hebben
Ze bedoelt het vast niet kut ofzo, sjonge.
Ja en dan heb je een minion opgepakt. Jonge ventjes schieten tegenwoordig voor 12.000 euro iemand neer. Degene die hoofdverantwoordelijk is, heeft waarschijnlijk al niks meer te verliezen.
Ik zie idd ook dat ze op de A2 bij Breukelen iemand gepakt hebben. Please laat dat hem zijn.
Ik vind de mensen op twitter ook zo stom die zeggen “Ja ik mag hem niet maar dit gun ik hem ook niet” Wat lief dat je hem dit niet gunt sgat
Ik wilde hier even een heel paragraaf over informatiemanagement typen, maar door de omstandigheden kom ik hier later wel even op terug
Pff rustig maar hoor.
Doe even normaal
Dit artikel van de nos vind ik ook zo vreemd
Die tweet van Wilders, waarom zou je dit vermelden?
De quote ‘dit raakt de journalistiek recht in het gezicht’???
Mens denk eens om je bloeddruk.
“Oh nee”???
Jeeezus hele leidse plein staat vol. Ramptoeristen. Wat wil je zien…