Ik vind het zo erg. Ik vrees echt voor hem
Huh dit is toch niet te vergelijken met de corona persconferenties?
RTL livestream werkt wel! Anders even via AT5 website kijken!
Ga ik voor je regelen! Desnoods trek ik haar van de wc bij de mac!
Die vrouw is een crisis aan het managen, wat een rare opmerking
Je hebt gelijk hoor! My bad.
Edit: opmerking weggehaald. Niet zo netjes.
Is een persconferentie voor zoān situatie normaal? Die arme man is toch geen āeigendomā van des nederlands? Waarom moeten wij allemaal minutieus op de hoogte gehouden worden via een persco?
Snap niet dat het iedereen zoveel uitmaakt of hij beveiliging had of niet. Het is gebeurd, klaar. Met of zonder beveiliging.
āIk kan niks zeggen over beveiligingā
5 sec later
āJa toch even over die beveiligingā¦ā
Zo stom ook dat ze steeds naar de beveiliging vragen, wat maakt dat nou uit je mag toch nooit iemand neerschieten hou op
Jeetje, die journalisten rammen echt op die toetsen.
Misschien gewoon verdrietig en geschrokken zoals de rest? Elkaars tekst op elkaar afstemmen?
āIs hij nog in leven?ā Ja dat zegt ze toch. Hou op man
Wel twee verdachten aangehouden. Hoor iets over een derde verdachte.
Een persco is in principe ook voor de pers hĆ©, niet voor āonsā. Het wordt wel uitgezonden, maar ons informeren is niet het doel
Die vragen ook. Alsof ze niet alles zeggen wat ze kunnen vrijgeven op dit moment
Om iig tegenwicht te bieden aan alle speculatie die er rondgaat op dit moment. En het een grote nationale aangelegenheid is waar veel mensen door geshockeerd zijn.
ook lekker handig om te vragen of hij beveiliging heeft of niet terwijl die man duidelijk getarged word
het is niet zomaar een ongeluk of potentiele dood, het is een aanslag. Politiek beladen. Dus ja, daar moet over gepraat worden.