Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ik vind het zo erg. Ik vrees echt voor hem :slightly_frowning_face:

Huh dit is toch niet te vergelijken met de corona persconferenties?

1 like

RTL livestream werkt wel! Anders even via AT5 website kijken!

2 likes
1 like

Ga ik voor je regelen! Desnoods trek ik haar van de wc bij de mac!

Die vrouw is een crisis aan het managen, wat een rare opmerking

36 likes

Je hebt gelijk hoor! My bad.

Edit: opmerking weggehaald. Niet zo netjes.

1 like

Is een persconferentie voor zo’n situatie normaal? Die arme man is toch geen ā€˜eigendom’ van des nederlands? Waarom moeten wij allemaal minutieus op de hoogte gehouden worden via een persco?

11 likes

Snap niet dat het iedereen zoveel uitmaakt of hij beveiliging had of niet. Het is gebeurd, klaar. Met of zonder beveiliging.

17 likes

ā€œIk kan niks zeggen over beveiligingā€

5 sec later

ā€œJa toch even over die beveiligingā€¦ā€

:expressionless:

24 likes

Zo stom ook dat ze steeds naar de beveiliging vragen, wat maakt dat nou uit je mag toch nooit iemand neerschieten hou op

6 likes

Jeetje, die journalisten rammen echt op die toetsen.

4 likes

Misschien gewoon verdrietig en geschrokken zoals de rest? Elkaars tekst op elkaar afstemmen?

ā€œIs hij nog in leven?ā€ Ja dat zegt ze toch. Hou op man

7 likes

Wel twee verdachten aangehouden. Hoor iets over een derde verdachte.

Een persco is in principe ook voor de pers hĆ©, niet voor ā€˜ons’. Het wordt wel uitgezonden, maar ons informeren is niet het doel

9 likes

Die vragen ook. Alsof ze niet alles zeggen wat ze kunnen vrijgeven op dit moment

6 likes

Om iig tegenwicht te bieden aan alle speculatie die er rondgaat op dit moment. En het een grote nationale aangelegenheid is waar veel mensen door geshockeerd zijn.

14 likes

ook lekker handig om te vragen of hij beveiliging heeft of niet terwijl die man duidelijk getarged word :confused:

3 likes

het is niet zomaar een ongeluk of potentiele dood, het is een aanslag. Politiek beladen. Dus ja, daar moet over gepraat worden.

4 likes