Kan minder makkelijk vervalst of verdraaid worden misschien? Dan weet je zeker dat het echt door bv Femke Halsema is gezegd en niet door een random journalist die uit z’n nek kletst
In totaal 3 verdachten aangehouden inmiddels. Onder wie de vermoedelijke schutter.
@Dombo dat klinkt wel logisch inderdaad.
ik denk eigenlijk ook dat ze zo’n beslissing maken om de ernst van deze situatie aan te geven.
Wtf Betty staat er nog
En weer mag Betty het nieuws verslaan terwijl er niks gebeurt en er voorlopig alleen onderzoek is.
Betty, ga naar huis
edit: blijkbaar heeft die Joran van Natalee Holloway ooit een glas in het gezicht van Peter gegooid? Wow, wat een lef voor zo’n kutventje. Op TV nog wel.
Die arme meid heeft straks echt zere voeten wss.
Hopelijk zit er een fastfood restaurant vlakbij waar ze kan plassen en misschien ook wat eten. Pray for Betty!
Hopelijk gooien ze der friet niet weg!
En daarna lekker op haar fietsje naar huis
Haha heb je dat moment nog nooit gezien van Joran en Peter r de vries? Of ben ik stokoud. Wat een pisventje.
Sorry maar dat weet ik echt niet. Ik denk dat het te maken heeft met de invloed van de gebeurtenis in Nederland en die is in dit geval groot.
Dat moment dat die vrouw zegt ‘nou dat heb je goed opgevoed’. Zegt ze dat nou tegen Joran zijn moeder ofzo?
Tegen wie anders? (Los van dat het een stomme opmerking is)
Beelden zijn beter te verspreiden dan een lap tekst, vermoed ik? Zeker als je snel verslag wil doen via radio en tv, dan hebben ze denk ik liever beeld- en geluidsmateriaal van femke halsema ipv dat iemand een stuk tekst moet oplezen
Ik word wakker zet het nieuws aan. Het eerste wat ik zie is onze grote vriend “John van de heuvel zie je nooit”
Ik vond dit ook zo ongepast? Er zullen goede redenen zijn dat vd Heuvel zo wordt beveiligd. Dat Peter R de Vries daar eventueel niet voor heeft gekozen, maakt de keuze van vd Heuvel nog niet raar of onterecht… vond het raar om dat zo te brengen nadat iemand net is neergeschoten. Maar oké.
Los van dat het ongepast is, is dit verslag van één of andere random figuur die niet eens iets heeft gezien totaal irrelevant. Erger me kapot dat die schreeuwlelijk eindeloos herhaald wordt.
Jaa en als hij nou echt dingen gezien heeft ofzo. Maar nee hij heeft Peter begroet en een paar uur later zag hij politie. Thats it
Ik was zo blij dat ik vanochtend iig geen pushbericht op m’n telefoon zag met dat ie overleden is. Hoop echt dat ie het haalt en herstelt.
Internationaal wordt er nu ook over gesproken