Oké, maar wat is z’n naam dan? Dit cijfer telt voor je eindverslag
En je CITO score.
Mooi gesproken Rutte en Grapperhaus
Nu keihard hopen dat bikkel Peter hier doorheen komt
En je IQ
Ben ik even blij dat ik eind vorige maand al ben afgestudeerd en mijn diploma in DUO staat, want ik zou het antwoord echt echt echt niet weten
Maar ik gok op Vjieze Furd. Krijg ik nu bonuspunten?
Gemiste kans hoor, had mooi gestaan op je LinkedIn pagina!
bedoel je Firts?
Je bent geslaagd, gefeliciteerd. Je IQ is nu hoog genoeg om je bij de FvD aan te sluiten
Oei, mag ik bedanken voor deze twijfelachtige eer?
Goed dat Frits Wester inbreekt op die roddels over Holleeder. Nul toegevoegde waarde geeft die speculatie.
Ja ik erger me echt kapot aan Danny.
Ik wil echt weten wat Frits nu denkt.
Sorry maar wtf praat Hiddema. Misschien je beste vriend Baudet even aan z’n kraag trekken over die verdachtmakingen van journalisten steeds, voordat je met je vinger gaat wijzen. M.i. is hij de laatste die geloofwaardig is om over de dreiging te spreken waar journalisten mee geconfronteerd worden.
Wist ik niet! Ze spreken nog niet over dat het de dader is toch?
Ze zeiden wel dat ze degene van het signalement van de groene jas hebben opgepakt. En vanuit daar gingen ze verder kijken nu.
Hoe wordt eigenlijk vastgesteld dat een persco meer dienst doet dan een persbericht? Deze persco was zo kort en gaf -hoewel begrijpelijk- zo weinig info, dat een persbericht toch efficiënter zou zijn geweest? Of een persco in de ochtend.
Bizar ook het verschil met de Oranje zomer en Humberto net. Oranje zomer had geen band en publiek zitten en het was uiteindelijk maar 15 minuten zonder ook maar iets over voetbal te zeggen en ze zaten daar onwijs aangeslagen.
(Ieder natuurlijk zijn eigen manier hoe ze het kunnen oppakken/ doorgaan met een uitzending)