Irritant zeg, dat verwijderen van berichten. Anders even nadenken voor je iets opschrijft of heb de ballen om het gewoon te laten staan.
Verwachten jullie dat er vandaag nog een update zal komen omtrent de toestand van Peter? Het blijft maar door mijn hoofd spoken en ik blijf continu het nieuws volgen.
Ik denk het niet.
Ik moet steeds aan die arme dochter denken die waarschijnlijk in allerijl gisteravond van Ghana naar Nederland moest zien te komen. Wat een absolute hel moet zo’n reis zijn.
Hoop zo voor haar dat ze er inmiddels bij is
Eigenlijk vind ik het meest heftige nog om te bedenken dat hijzelf en zijn familie, en andere mensen zoals een Astrid Holleeder en John van den Heuvel, al veel langer met dit soort scenario’s in hun achterhoofd leven. En dat ‘gewoon’ in Nederland. Vind dat echt onvoorstelbaar.
Ik vind het ook zo ongepast dat al die instagram wannabe journalisten (zoals Yvonne) die foto ook gewoon doodleuk posten gisteren.
Je werkt niet bij de politie. Als je denkt dat dat hem is, schakel de politie is en houd je er verder buiten.
Ik ook! Ik heb van dichtbij het mee gemaakt hoe mijn moeder een paar keer vanuit hier met paniek naar het buitenland moest om hopelijk nog afscheid te kunnen nemen of voor het plotseling overlijden van haar broers en zussen.
Dus ik zit echt zo te hopen dat ze makkelijk hier heen kan komen + er snel is om bij haar familie te kunnen zijn
Ik zou ook niets gezegd hebben denk ik.
10k vind ik trouwens ook niet een bedrag waar ik een dergelijk risico voor zou gaan lopen. Zeker niet gezien wat zo’n transport oplevert.
Die man is toch gewoon een satirisch typetje… dat kan toch niet anders
Haha ja maar echt. Een soort Stefano Keizers of Jiskefet. Hij blijft verbazen
Betty is terug jongens!
Kijkt er nog iemand RTL boulevard? Zo heftig, het zal je collega maar zijn
Ja ben ook aan het kijken. Echt heftig
Ook zo lief/bijzonder, maar ook logisch, dat collega’s van Peter R de Vries buiten zijn opgevangen door verschillende buurtbewoners. Dat doet dan wel weer goed om te horen.
Ja dit moment nu ook met Albert Verlinde
Haha zo komisch hoe Thierry telkens bij bepaalde groepen (die niet per se bij de partij ‘passen’) stemmen probeert te ronselen.
Die man heeft z’n ziel ooit verkocht voor 60 stemmen hoor, ik geef het je op een briefje.
Net gemist, maar was die vrouw die de hand vast hield iemand vd studio?
Van populisten, naar SGP-jeugd, wappies naar boeren. Naast de boreale boys.