Nieuws, actualiteit en politiek #3

Hahaha zou me niet eens zo erg verbazen

Haha, kan hem nu wel garanderen dat een baan in de journalistiek voor hem er niet meer in zit. We kunnen allemaal Googelen frikandel

3 likes

Zou je denken maar dit valt in de praktijk echt vies tegen

8 likes

Verbaast me ook dat de ophef dan ontstaat op dit soort uitspraken terwijl iedereen weet dat er echt wel erger gebeurt.

3 likes

Pico is trouwens blijkbaar kort voor… Pieter?

Vast zoiets kuts als pieter cornelis :cry:

38 likes

oh god ja dat moet haast wel
ugh

Ja waar begint Amalia aan… poh ik ben ook ergens lid geweest maar het lijkt alleen maar erger geworden als ik dit zie.

Ze leggen hun functie neer en hopen op die manier eventuele straffen te vermijden.

3 likes

Dat kan meestal niet zomaar, vaak staat de procedure uitgelegd in de statuten en daar mag je niet van afwijken. Meestal kan schorsen wel, maar ook die procedure ligt vast in de statuten of het HR, dus misschien is dat hier ook niet direct mogelijk.

2 likes

Zegt ook al wel genoeg over je vereniging als je HR/statuten niet toestaan dat je iemand gelijk schorst bij dit soort wangedrag

21 likes

Misschien moet daar nog over gestemd worden door… dit uitschot zelf :joy:

2 likes

Love wel dat Gerri Eickhof hier verslag van doet voor de NOS. Die laat zijn afkeer altijd zo lekker doorschemeren.

37 likes

Hier kon je ook weer op wachten :expressionless:

4 likes

Ik ben vast heel naïef of ignorant maar wat of wie wordt bedoeld met bontkraagjes?

1 like

Dit is zo goed:

22 likes

Marokkanen net bontkragen, schooters en gucci tasjes.

Even heel bot gezegd, maar dat is wat ze bedoelt.

Edit: dit is niet mijn mening ofzo he, dit is mijn interpretatie van wat die mevrouw zegt.

Ik heb speciaal voor Gerri het journaal teruggekeken

1 like

Hmm ik zou het anders interpreteren. Niet perse Marokkanen maar ook gewoon Nederlands met dit taalgebruik. Ik zie het vooral bij de lage sociaal economische status wijken.

1 like

De Kim Boons van deze wereld bedoelen Marokkanen

31 likes