Nieuws, actualiteit en politiek #3

Een VVD-er op armoedebeleid :flushed:

17 likes

Wat irritant weer dat de mannen gewoon alleen met naam en titel worden genoemd en er bij de vrouwen nog mw. voor wordt gezet

5 likes

Ik zag wel op Twitter dat er meer foute inzitten die er echt op wijzen dat de lijst nep is. Kunnen natuurlijk deels wel kloppen maar ook door dit soort slordigheden lijkt het nep te zijn. Zag bij Kees Verhoeven in ieder geval heel expliciet dat hij dit niet gaat doen.

4 likes

Ik snap die Esther de Lange niet (landbouwminister), als ik haar google vind ik dat ze europarlementarier is, en ze stond ook niet op de kieslijst voor het CDA.

Interessante lijst! Ik wist ook niet dat Ernst kuipers verbonden was aan een politieke partij. Of hebben ze ergens nog een inschrijving van hem gevonden haha

Politieke verslaggevers zeggen dat het overduidelijk nep is helaas

edit: draadje hierover: https://twitter.com/AukevanEijsden/status/1473973924400664578

3 likes

niet Hennis die heeft het al een keer verkloot

ik erger me zo kapot aan dat ‘mw.’ bij de vrouwen. Rot op met je ‘mw’

4 likes

Heb op Facebook gestaan

8 likes

Neeeeeeeeeeeeee mijn BEC :sob:

3 likes

En wonen
 lijkt me niet zo handig

Interessant, wil je eens uitleggen waarom je haar haat? Heb haar niet meer zo gevolgd sinds Zomergasten,

Ook echt er zitten fouten in maar misschien klopt het verder. Ja zo kan ik het ook đŸ„Č

Haat is een groot woord, maar vind het heel irritant dat als er weer eens een aanslag is, of iets dat ook maar zijdelings te maken heeft met ~terrorisme oid zij weer aanschuift en de ene na de andere open deur intrapt.

Ik heb 5+ jaar geleden college van haar gehad een semester lang en elk college was één grote FUCKING DUH, beatrice. Ze zei nooit iets wat niet al 300x in het boek stond en praatte enkel in clichĂ©s. En nu zoveel jaar later als ik zap en haar tegenkom zegt ze nog exact dezelfde dingen, nooit een nieuw inzicht, nooit iets waar ik van sta te kijken, nooit iets waarvan ik denk ‘goh, zo had ik het nog niet bekeken’.

Nou is zij een Dr. en ik gewoon een titelloze dommie dus het zal wel aan mij liggen, maar ik vind gewoon dat ze nooit iets nieuws verteld en eigenlijk alleen maar aan voorstelbare contextualisering en nuance doet.

TL:DR Ik vind haar echt tering saai, dat ze bij de CU hoort verbaast me ook helemaal niks.

8 likes

Je vergeet mw voor je naam!!

2 likes

Maar had het nog eerder geloofd als er een document in de trein gevonden werd in plaats van dit. Nu is het gewoon een bingo kaart.

1 like

Ik vond haar sowieso erg alomtegenwoordig
 en een beetje vervelende manier van praten hebben. Maar ben nog dommie-er dus kon t niet zo goed beoordelen als ik r eens hoorde.

1 like

Blijkbaar onpopulaire mening maar ik denk dat Beatrice wel een mooie aanvulling voor CU zou zijn. En ik vind het sowieso fijn als we meer ministers krijgen die daadwerkelijk verstand hebben van hun departement. Ik vind haar in de ongelooflijke podcast ook altijd prettig om naar te luisteren.

Maja wat @grace al zei, waarom zitten we eigenlijk een random lijstje van iemand te bespreken haha.

1 like

ons Died @Ovenschaal op Volksgezondheid svp

ps ik wist helemaal niet dat de PvdA meedeed?

3 likes

Maar wel iets erbij dat klopt want dan zaten er fouten in, maar het klopt wel!!!

afbeelding

1 like