Nieuws, actualiteit en politiek #3

Oh wat een nachtmerrie zeg :disappointed:.

Deze zin ook uit dit artikel:
Hij heeft haar gestalkt, de politie zoekt nog uit wat hij precies heeft gedaan.

Ik snap dat ze doelen op het stalkgedrag en dat dat onderzocht moet worden, maar vind het echt ongelukkig geformuleerd aangezien het slachtoffer nu dus dood is.

2 likes

Het is toch romantisch dat mannen moeten ‘jagen’ op de vrouwtjes

6 likes

Er is in mijn ogen echt journalistieke verpaupering gaande, zo jammer. Op NOS, RTL Nieuws maar ook bij bijvoorbeeld The Guardian lees ik dagelijks dingen waarvan ik denk :thinking:. Zoals ook het artikel dat tessel gisteren deelde van de NOS. En weinig interessante longreads die echt diep / inhoudelijk ingaan op actuele onderwerpen. Van komkommertijd kun je niet echt spreken met alle geopolitieke dreigingen etc., dus volgens mij blijven er echt kansen liggen voor goede journalistieke duiding.

Laatste voorbeeld:

Met deze zin :smiling_face_with_tear:: Ook toont de blondine haar gespierde lichaam en deelt ze een aantal kiekjes in bikini.

Echt waarom. De nieuwwaarde van de relatiebreuk snap ik nog, maar zoiets als dit verwacht je toch niet te lezen op RTL Nieuws.

Dus mocht iemand nog tips hebben voor inhoudelijke en kritische media …

9 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Nieuws, actualiteit en politiek #3 (Deel 3).