Nieuws, actualiteit en politiek #5

Als ik de dader tot vegetatieve staat mishandel (of in jouw geval: doodrij) hoor ik daar óók straf voor te krijgen, want dat is net zo goed een misdrijf.

1 like

Ja goh dat is ook precies niet wat ik zeg

2 likes

Prima.

1 like

Kijkt iemand de abp? Mijn hemel wat een 180 van de sgp. Van boeren naar draagmoederschap…

2 likes

https://www.nu.nl/media/6410065/netanyahu-woest-op-makers-onthullende-gazadocu-gaan-ze-keihard-raken.html

Ik word zo moe van deze man, pfff

3 likes

https://www.nu.nl/economie/6410179/ontplofte-powerbank-tijdens-klm-vlucht-was-van-oud-directeur-camiel-eurlings.html

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah

21 likes

Omg dit is zo grappig. Trump heeft dus CNN etc toegang tot het Witte Huis ontzegd en nu hebben alle grote omroepen,‘inclusief fox news, besloten geen opnames meer te maken, en omdat dat zo werkt:

In de Verenigde Staten delen nieuwszenders ABC, CBS, CNN, NBC en Fox News al jaren de verantwoordelijkheid de president overal op de voet te volgen. In de zogeheten tv-pool spreken de nieuwszenders onderling af wie op welke dag filmt. De nieuwszenders delen de kosten daarvoor en laten ook kleinere media, zoals lokale omroepen en kranten, gebruikmaken van de beelden.

Is er nu dus niemand, behalve
kleine rechtse media, bij het evenement in het Witte Huis. Trump staat daar te spreken en je ziet hem wel op camera van één van die omroepen en newsmax (heel rechts) zendt het uit maar omdat de grote omroepen er niet zijn is er geen geluid beschikbaar en nu staat ie daar in het luchtledige een eind te lullen, totaal onhoorbaar.
Zelfs newxmax zei dat zijn besluit toch wel backfired nu.

Maar als je Twitter of TikTok hebt moet je het maar even opzoeken, heerlijke beelden!

34 likes

Ik zag het ook al incl. comments zoals ‘it’s the best he’s ever sounded’ LOL

4 likes

en nu heeft hij zijn eigen nieuwskanaal gelanceerd :sob: trump tv :sob: :sob:

3 likes

Dit klinkt toch gewoon als een Southpark aflevering maar het is gewoon echt :sob:

4 likes